Vrouw dankt leven aan rookverslaving
- Stefan
- Lid
Uitgegeven: 19 april 2007 11:24
AMSTERDAM - Een vrouw uit het Amerikaanse Rock Hill dankt haar leven aan haar rookverslaving. De vrouw stond buiten te roken, toen er een enorme boom op haar huis viel. Dat meldden Amerikaanse media.
De 25 meter hoge boom kwam terecht in haar keuken, waar de vrouw, kort voordat ze besloot een rookpauze in te lassen, stond af te wassen. De boom was omgevallen vanwege de harde wind.
Het huis is niet meer bewoonbaar, maar de Amerikaanse is blij dat ze nog leeft. "Mijn man heeft vaak commentaar op mijn rookverslaving, maar het heeft mijn leven gered", aldus de vrouw.
-------------------------------------------------------------------------------------
Is roken toch nog ergens goed voor.
Uitgegeven: 19 april 2007 11:24
AMSTERDAM - Een vrouw uit het Amerikaanse Rock Hill dankt haar leven aan haar rookverslaving. De vrouw stond buiten te roken, toen er een enorme boom op haar huis viel. Dat meldden Amerikaanse media.
De 25 meter hoge boom kwam terecht in haar keuken, waar de vrouw, kort voordat ze besloot een rookpauze in te lassen, stond af te wassen. De boom was omgevallen vanwege de harde wind.
Het huis is niet meer bewoonbaar, maar de Amerikaanse is blij dat ze nog leeft. "Mijn man heeft vaak commentaar op mijn rookverslaving, maar het heeft mijn leven gered", aldus de vrouw.
-------------------------------------------------------------------------------------
Is roken toch nog ergens goed voor.
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Stefan
- Lid
- mannerheim
- Lid
Volgens mij zal ik maar eens beginnen met roken, ja. Want dan is de kans dat ik door een boom graakt wordt, die op het huis valt, terwijl ik de afwas had laten liggen, om even te gaan roken.
Want ja, de kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk vele malen groter dan last krijgen van last van je longen en vroegtijdig de pijp uit gaan.
Want ja, de kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk vele malen groter dan last krijgen van last van je longen en vroegtijdig de pijp uit gaan.
-
- Lid
Roken is geld, minder geld, minder wo2-spullen voor mijn verzameling.mannerheim schreef:Volgens mij zal ik maar eens beginnen met roken, ja. Want dan is de kans dat ik door een boom graakt wordt, die op het huis valt, terwijl ik de afwas had laten liggen, om even te gaan roken.
Maar ik rook heel soms (krijg voor 30 cent een gerolde)
Dat is ongeveer 2 keer in drie maanden.
- mannerheim
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- mannerheim
- Lid
Van een pils kan ik ook genieten, maar genieten van een sigaret?HMS Renown schreef:Als iemand soms eens zin heeft in een sigaretje laat hem toch doen. Ik drink ook eens af toe een pintje en ik doe dat niet omdat het stoer is maar gewoon omdat het EENS lekker is. Je moet maten kennen in zo van die dingen en als dat zo is kan je er veel beter van genieten vind ik persoonlijk.
-
- Lid