Vrouw dankt leven aan rookverslaving

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Vrouw dankt leven aan rookverslaving

Bericht door Stefan »

Vrouw dankt leven aan rookverslaving
Uitgegeven: 19 april 2007 11:24

AMSTERDAM - Een vrouw uit het Amerikaanse Rock Hill dankt haar leven aan haar rookverslaving. De vrouw stond buiten te roken, toen er een enorme boom op haar huis viel. Dat meldden Amerikaanse media.

De 25 meter hoge boom kwam terecht in haar keuken, waar de vrouw, kort voordat ze besloot een rookpauze in te lassen, stond af te wassen. De boom was omgevallen vanwege de harde wind.



Het huis is niet meer bewoonbaar, maar de Amerikaanse is blij dat ze nog leeft. "Mijn man heeft vaak commentaar op mijn rookverslaving, maar het heeft mijn leven gered", aldus de vrouw.
-------------------------------------------------------------------------------------

Is roken toch nog ergens goed voor. 8)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Wat heeft dit met de Tweede Wereldoorlog te maken?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Oh shit,deze hoort in de babbelbox thuis...

Ik meende dat ik in de babbelbox zat.
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Haha wel een grappig verhaal, heeft die vrouw echt geluk gehad! :D
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Het zou je maar gebeuren...
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Ik begin gelijk weer met roken denk.
Alhoewel meschien gebeurt het later als ik 80 ben en anders al dood was van het roken.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

symen schreef:Ik begin gelijk weer met roken denk.
Alhoewel meschien gebeurt het later als ik 80 ben en anders al dood was van het roken.
Niet doen,roken kost je (veel) geld,en het is slecht.Daarom probeer ik te stoppen met roken..
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Volgens mij zal ik maar eens beginnen met roken, ja. Want dan is de kans dat ik door een boom graakt wordt, die op het huis valt, terwijl ik de afwas had laten liggen, om even te gaan roken.

Want ja, de kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk vele malen groter dan last krijgen van last van je longen en vroegtijdig de pijp uit gaan. :roll:
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

mannerheim schreef:Volgens mij zal ik maar eens beginnen met roken, ja. Want dan is de kans dat ik door een boom graakt wordt, die op het huis valt, terwijl ik de afwas had laten liggen, om even te gaan roken.

Want ja, de kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk vele malen groter dan last krijgen van last van je longen en vroegtijdig de pijp uit gaan. :roll:
Roken is geld, minder geld, minder wo2-spullen voor mijn verzameling.
Maar ik rook heel soms :oops:(krijg voor 30 cent een gerolde)
Dat is ongeveer 2 keer in drie maanden.
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Weet je als je niet meer rook weet je ook niet waar je geld blijft, ik heb er in ieder geval niks van gemerkt toen ik gestopt ws met roken dat ik meer geld had, terwijl ik toch een euritje of 60 70 in de maand kwijt was.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Euh gast, waarom rook jij 2 keer in 3 maanden? Dan rook je niet omdat je verslaafd bent, maar (verbeter me als ik fout zit) op mee te lopen.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

mannerheim schreef:Euh gast, waarom rook jij 2 keer in 3 maanden? Dan rook je niet omdat je verslaafd bent, maar (verbeter me als ik fout zit) op mee te lopen.
euh nee, ik loop er wel mee, als ik mijn hond in het bos uitlaat.
Je hebt er gewoon wel eens zin in.
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Als iemand soms eens zin heeft in een sigaretje laat hem toch doen. Ik drink ook eens af toe een pintje en ik doe dat niet omdat het stoer is maar gewoon omdat het EENS lekker is. Je moet maten kennen in zo van die dingen en als dat zo is kan je er veel beter van genieten vind ik persoonlijk.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

HMS Renown schreef:Als iemand soms eens zin heeft in een sigaretje laat hem toch doen. Ik drink ook eens af toe een pintje en ik doe dat niet omdat het stoer is maar gewoon omdat het EENS lekker is. Je moet maten kennen in zo van die dingen en als dat zo is kan je er veel beter van genieten vind ik persoonlijk.
Van een pils kan ik ook genieten, maar genieten van een sigaret?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Waarom niet? Ik rook persoonlijk niet maar waarom kan iemand daar niet van genieten? We zijn gelukkig allemaal verschillend gemaakt. De wereld zou maar saai zijn anders.
Gesloten