Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vroeger viste ik wel, toen vond ik het wel leuk, jammer genoeg is deze hobby verstoten door tijd- en geld gebrek(wat nu dus aan militaria op gaat ) netzoals eieren zoeken, wat ik ook erg mooi vond
'War is delightful for those who have not experienced it'
Moet je voor vissen nog steeds zo'n visacte hebben of moet je nu een vergunning hebben ?
Zo'n visacte kon je toch gewoon bij het postkantoor halen ?
Vroeger (ongeveer tot 15 jaar geleden) heb ik ook vrij vaak gevist omdat mijn grootouders een flink stuk water achter het huis hadden waar vanalles in rond dartelde. Zelfs snoeken en paling.
Ik dacht dat je voor de openbare wateren alleen een vispas nodig hebt (Vroeger de sportvisacte).
Er zijn veel plassen gepacht door visverenigingen dus dan moet je ook nog lid zijn van die visclub......
Bij het Jeugdjournaal (jawel soms kijk ik dat) was laatst een stukje dat een of andere pief uit Amsterdam viswedstrijden wil gaan verbieden, omdat het dieronvriendelijk is.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
gebreurdt toch niet er zijn bijna 2 milioen vissers in nederland maar ze verliezen het toch wel die pief uit amsterdam als die een ding onvriendelijk moet vinden.ik het bowfishing met een bij en boog achter de vissen aan.en beroeps vissers die zetten hun vissen niet terug en wij wel.
mannerheim schreef:Mmm, vissen. Een hele dag op een stoeltje zitten, naar een hengel staren, een vis binnenhalen, en hem weer terug het water in gooien. Mij niet gezien.
nouw zo denk je dat het gaat dat is dobbertje staren.ik vis met kunstaas dat is werpen werpen en nog een werpen.je zit nooit ja als je zit te eten.en als je een grote snoek of karper heb draai je de vis niet binnen hoor het is geen voorn.je bent dan soms wel 20 min besig tot dat je de snoek karper kan landen.
Ik mag graag vissen op karper en op snoek. Heerlijk rustig en zonder gezeur van anderen aan je kop. Heb een superstekkie, dus mijn fotoboek zit al mooi vol. Zal eens wat foto's posten.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''