South Park

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wat vinen julie van South park

Kapotlachen
25
50%
Kapotlachen maar grof
25
50%

Totaal aantal stemmen: 50

O'Neal
Lid
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Ik heb alle afleveringen tot nu toe (ook seizoen 11)..
En ik vind dat ze alleen maar beter worden.

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
mannerheim
Lid

Bericht door mannerheim »

South Park is geweldig :lol:
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik kan er telkens weer om lachen! Eric Cartman is gewoon een ongelooflijke hufter die door en door verwend is door zijn moeder die overigens in Duitse "Scheisse-Films" speelt.. :lol: . Ook Kenny moet het geregeld ontgelden omdat hij arm is, en uiteraard Kyle wiens moeder een prachtige cliché is van een New Yorkse joodse middleclass vrouw! Kortom: Southpark is heerlijk politiek incorrect! :)
Daar is 'ie weer!
King tiger
Lid
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Wat ik er nu zelf van vind is dat het kapotlachen is. Het zou inderdaad SP niet zijn zonder Cartmann en zijn gedrag. Soms is het wel een beetje van "Wow... oké". ( Scot Tennerman must die!). Als Cartmann gewoon alles en iedereen afbreekt heb ik er geen echt probleem mee maar als hij in zijn Hitlerpak rondloopt zoals "halloween" en "The passion of the Jew" is een beetje overdreven. Er is het gevaar dat kleine kinderen toevallig SP zien en als die dan cartmann nadoen...
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Stone en Parker hebben trouwens altijd al vermeld dat ze met ALLES lachen in South Park. Van Paris tot Adolf, van Kyle tot Wendy. Hun gedachte is dan ook : zolang we met alles lachen, kan niemand zich geviseerd voelen.
South Park wordt trouwens meestal gedraaid op een uur waarop de kindjes natuurlijk allemaal al lang in hun bed liggen... ;)
Zelf kijk ik ernaar sinds mijn twaalfde (ja, ik weet het =D) en heb er nooit problemen meegehad.
Favoriete aflevering is aflevering 807 : They took our jobs.

"NDEY TUHK AWR JAWBS!!!"

:)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
mannerheim
Lid

Die is zo vet, met die gesten uit de toekomst. Maar het leuke is, ze zeiken alles af. Maar als je door die grove grappen heenkijkt zie je ook nog een kern van waarheid.

kortom: South Park is geweldig.
kar 98k
Lid

Bericht door kar 98k »

Ik vind het liedje Kyle's Mom is a B*tch echt geweldig.
Maar ik vind het jammer dat South Park nu zo laat op The Box komt dan kan ik het op schooldagen niet kijken...

Nick
King tiger
Lid
Contacteer:

kar 98k schreef:Ik vind het liedje Kyle's Mom is a B*tch echt geweldig.
Maar ik vind het jammer dat South Park nu zo laat op The Box komt dan kan ik het op schooldagen niet kijken...

Nick
Bij ons speelt het om 19:30 op TMF. Dus hier zullen er wel nog kleine kindjes zijn die het zien. Ik heb juist naar Menbearpig gekeken. " Nobody takes me cereal ".

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kriegsmarine
Lid

Bericht door Kriegsmarine »

Robin Vercammen schreef:Stone en Parker hebben trouwens altijd al vermeld dat ze met ALLES lachen in South Park. Van Paris tot Adolf, van Kyle tot Wendy. Hun gedachte is dan ook : zolang we met alles lachen, kan niemand zich geviseerd voelen.
South Park wordt trouwens meestal gedraaid op een uur waarop de kindjes natuurlijk allemaal al lang in hun bed liggen... ;)
Zelf kijk ik ernaar sinds mijn twaalfde (ja, ik weet het =D) en heb er nooit problemen meegehad.
Favoriete aflevering is aflevering 807 : They took our jobs.

"NDEY TUHK AWR JAWBS!!!"

:)
Die was gister nog op tv ;) of eergister :P
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Vrijdag heb ik hem op TMF gezien dacht ik... =D

"It affects the children, too! We were trying to be all responsible and stuff. But then the people from the future came, and work for a lower price, so we don't have any work anymore!"
*silence*
"Owyeah : THEY TOOK OUR JAWBS!"
"DEY TUK YER JAHBS!"
"DER TEK DER DER!"

Velen zullen het waarschijnlijk ook platvloerse humor vinden, maar er stiekem toch om kunnen lachen. :)
Laatst gewijzigd door Robin V op 25 apr 2007, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
mannerheim
Lid

THEUYH TEUK EUR JUBS!!!

Ge-wel-dig, gewoon. Prachtige serie :)
O'Neal
Lid
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

De afleveringen die ze op TMF spelen zijn van season 7..
Ze zitten in de VS aan season 11, en naar mijn mening, worden ze gewoon beter per season :D :lol:

De laatste was "Night of the Living Homeless", een spoof op zombie films zoals "Dawn of the Dead" en "Day of the Dead".

Maar ik ga nu even naar SP kijken :D:lol: (het is de aflevering met Paris :D)

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Luc J.
Lid
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

O'Neal schreef:De afleveringen die ze op TMF spelen zijn van season 7..
Ze zitten in de VS aan season 11, en naar mijn mening, worden ze gewoon beter per season :D :lol:

De laatste was "Night of the Living Homeless", een spoof op zombie films zoals "Dawn of the Dead" en "Day of the Dead".

Maar ik ga nu even naar SP kijken :D:lol: (het is de aflevering met Paris :D)

O'Neal
Ik heb hem ook gezien, echt wel mooi hoe Butters ziet wat er met de huisdieren van Paris Hilton is gebeurd! :P
En toen ik die aflevering keek kwam er nog een hele leuk naar boven bij mij, namelijk de aflevering met Jennifer Lopez en met Cartmans hand die begon te zingen en beroemd werd! :D
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Stefan
Lid

Bericht door Stefan »

Vind het van de ene kant altijd lachen op de manier hoe Eric altijd zegt: Kyle,stupid jew.. :P

Maar dat mogen ze eigenlijk ook wel weg laten en zoals Luc J al zegt,met die beroemdheden belachelijk maken! :P

Shut your F*cking face unlce f*ucker,mooiste gemaakt,samen met die 10 x achter elkaar B*tch
King tiger
Lid
Contacteer:

Paris Hilton is zonet de grond ingeboord. Ze word zo voorgesteld als de grootste slet van allemaal. Als ze haar nieuwe winkel opent "stupid spoiled whore". En al die kleine meisjes willen ook zo worden. En Mr. Slave op het einde....

Plaats reactie