Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Axis vs Allied
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 mar 2007, 13:23
Locatie: Friesland

Bericht door Axis vs Allied »

Rednas schreef:Ik vraag mij dan echt af waarom je daar dan gaat werken, zelfs bedelen verdient meer (was het niet 100 euro per dag?).
Ik dacht dat kinderslavernij/uitbuiting niet meer mocht...
Ik zal je zeggen dat ik er niet eens ontevreden mee ben. Probeer het hier maar eens beter te vinden en er dan aan de slag te kunnen :?
[Gezocht]: Heer uitrusting
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

sobel schreef:laat trouwens ff weten als je langskomt :P
Hoezo ? Neem je dan een dag vrij ???? :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hahaha, wieweet
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Ik verdien hiero met nog geen half uurtje grasmaaien 7,5 euro. :)
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Hehe, ik heb geen tijd voor bijbaantjes. Ik heb een behoorlijk handige vader, nou ja, handig in delegeren. Dus ik mag alle klusjes doen in huis.

Loon: kost en inwoning :P ...diepe zucht
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Axis vs Allied
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 mar 2007, 13:23
Locatie: Friesland

Bericht door Axis vs Allied »

Dat herken ik... :o gelukkig hou ik naast school nog wel wat tijd over 8)
[Gezocht]: Heer uitrusting
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

sobel schreef:
Rednas schreef:Ik vraag mij dan echt af waarom je daar dan gaat werken, zelfs bedelen verdient meer (was het niet 100 euro per dag?).
Ik dacht dat kinderslavernij/uitbuiting niet meer mocht...
:roll: zelf in een supermarkt gewerkt? (ik heb het vermoeden van niet)

Je hebt 2 soorten werknemers, mensen die het enkel doen voor het geld, en mensen die het doen voor het geld en omdat ze het leuk vinden (natuurlijk ook mensen die het enkel leuk vinden maar dat zijn vaak vrijwilligers en kom je niet snel tegen in eens supermarkt).

Ik neem aan dat jij het 1e type bent? Geld geld geld? Ik denk dat mensen dan een fout maken door te denken dat je dan niet in een supermarkt moet gaan werken.. Bijna nergens zie je meer mensen en heb je meer contact met mensen dan in een supermarkt, je Mensenkennis word er serieus goed door! Tevens stijgt de markt (naar verwachtig) met 3% ten opzichten van vorig jaar en zijn er dus nog genoeg mensen nodig! Ikzelf doe een opleiding via een supermarkt en heb de mogelijkheid om over 3-5 jaar een eigen winkel te krijgen! Sterker nog als je het goed voor elkaar hebt en een winkel het staan van meer dan een ton per week dan verdien je goed geld, maar daar moet je zeker wat voor doen! je kan ook bij een bedrijf gaan werken waar je direct een goed salaris krijgt maar geen enkele mogelijkheid hebt om door te groeien...

Dan lijkt mij dat laag beginnen en opklimmen een veel strakker plan..
Sobel, ik doe het inderdaad ook voor het geld. Ik werk 5 dagen op een makelaarskantoor, de vrijdagavond en de zaterdag werk ik als meubelverkoper. Ik heb genoeg contact met (vreemde) mensen en aan mijn sociale vaardigheden zal het ook niet liggen! Laat mij maar mooi genieten van mijn werk en er ook nog eens een cent aan overhouden... :|
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Bigshot schreef:
sobel schreef:
Rednas schreef:Ik vraag mij dan echt af waarom je daar dan gaat werken, zelfs bedelen verdient meer (was het niet 100 euro per dag?).
Ik dacht dat kinderslavernij/uitbuiting niet meer mocht...
:roll: zelf in een supermarkt gewerkt? (ik heb het vermoeden van niet)

Je hebt 2 soorten werknemers, mensen die het enkel doen voor het geld, en mensen die het doen voor het geld en omdat ze het leuk vinden (natuurlijk ook mensen die het enkel leuk vinden maar dat zijn vaak vrijwilligers en kom je niet snel tegen in eens supermarkt).

Ik neem aan dat jij het 1e type bent? Geld geld geld? Ik denk dat mensen dan een fout maken door te denken dat je dan niet in een supermarkt moet gaan werken.. Bijna nergens zie je meer mensen en heb je meer contact met mensen dan in een supermarkt, je Mensenkennis word er serieus goed door! Tevens stijgt de markt (naar verwachtig) met 3% ten opzichten van vorig jaar en zijn er dus nog genoeg mensen nodig! Ikzelf doe een opleiding via een supermarkt en heb de mogelijkheid om over 3-5 jaar een eigen winkel te krijgen! Sterker nog als je het goed voor elkaar hebt en een winkel het staan van meer dan een ton per week dan verdien je goed geld, maar daar moet je zeker wat voor doen! je kan ook bij een bedrijf gaan werken waar je direct een goed salaris krijgt maar geen enkele mogelijkheid hebt om door te groeien...

Dan lijkt mij dat laag beginnen en opklimmen een veel strakker plan..
Sobel, ik doe het inderdaad ook voor het geld. Ik werk 5 dagen op een makelaarskantoor, de vrijdagavond en de zaterdag werk ik als meubelverkoper. Ik heb genoeg contact met (vreemde) mensen en aan mijn sociale vaardigheden zal het ook niet liggen! Laat mij maar mooi genieten van mijn werk en er ook nog eens een cent aan overhouden... :|
Ik heb anders toch ook gezegd dat ik niets heb tegen andere beroepen, sterker nog ik blijf ook niet heel mijn leven in de detailhandel, ik wou enkel de vooroordelen over supermarkt werk onderuit halen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Diegene die het nieuws afgelopen week hebben gevolgd hebben de volgende dingen vast wel gezien:

Europees leger (niet helemaal actueel bericht, maar het kwam wel weer naar voren)

Russische raketten op Europa gericht

Zullen er binnenkort weer dit soort posters worden opgehangen ;)

http://i208.photobucket.com/albums/bb28 ... rland4.jpg

*aub niet al te serieus nemen*
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Erg grappig ..
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Nee, maar ff serieus, is dit een echte bedreiging of is dit alleen een uitspatting van Poetin om te laten zien dat hij er ook nog is (zoals we wel vaker zagen).
Zowiezo vind ik het al een vreemde zet van Bush om dat raketschild te bouwen in oost-Europa.

Komt er weer een nieuwe (koude) oorlog?
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Iedereen is het blijkbaar vergeten...maar vandaag is het D-Day + 63 jaar !!!

Véél respect voor onze bevrijders ! _/-\o_ :cheer:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

En evenveel respect voor hen die zijn gesneuvelt.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Iedereen is het blijkbaar vergeten...maar vandaag is het D-Day + 63 jaar !!!

Véél respect voor onze bevrijders ! _/-\o_ :cheer:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=292915#292915


:roll: Sommige mensen bekijken wel meer dan de babbelbox op dit forum..
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Shifty schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef:Iedereen is het blijkbaar vergeten...maar vandaag is het D-Day + 63 jaar !!!

Véél respect voor onze bevrijders ! _/-\o_ :cheer:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=292915#292915


:roll: Sommige mensen bekijken wel meer dan de babbelbox op dit forum..
Tjah, ik ben het in ieder geval niet vergeten... 8)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gesloten