Ik vind het trouwens triestig dat er maar 10 leden weten dat het vandaag D-Day + 63 jaar is ..Brigadeführer Von Pratt schreef:Tjah, ik ben het in ieder geval niet vergeten...Shifty schreef:http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=292915#292915Brigadeführer Von Pratt schreef:Iedereen is het blijkbaar vergeten...maar vandaag is het D-Day + 63 jaar !!!
Véél respect voor onze bevrijders !![]()
Sommige mensen bekijken wel meer dan de babbelbox op dit forum..
Slowchat topic - deel 16
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Bart V
- Lid
Iemand die aandacht zoekt, waarom wilt hij raketten op Europa afsturen (Dat hij er eens wat naar de US stuurt) ,omdat Bush een raketschild wilt bouwen? Die 2 zijn één en al aandacht zoekers.Rednas schreef:Nee, maar ff serieus, is dit een echte bedreiging of is dit alleen een uitspatting van Poetin om te laten zien dat hij er ook nog is (zoals we wel vaker zagen).
Zowiezo vind ik het al een vreemde zet van Bush om dat raketschild te bouwen in oost-Europa.
Komt er weer een nieuwe (koude) oorlog?
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Uit respect misschien ? Maarja, als je liever de Duitsers zag winnen is het inderdaad maar een zwarte dag.Rednas schreef:Moeten we dan allemaal iets neerzetten om te laten zien dat we het weten?Shifty schreef: Ik vind het trouwens triestig dat er maar 10 leden weten dat het vandaag D-Day + 63 jaar is ..
Laatst gewijzigd door Shifty op 06 jun 2007, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Daarom is het misschien wel goed dat het hier ook verkondigd wordt... Mss lezen toch meer leden de babbelbox dan de andere fora...Shifty schreef:Ik vind het trouwens triestig dat er maar 10 leden weten dat het vandaag D-Day + 63 jaar is ..Brigadeführer Von Pratt schreef:Tjah, ik ben het in ieder geval niet vergeten...Shifty schreef: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=292915#292915
Sommige mensen bekijken wel meer dan de babbelbox op dit forum..

Maar het is inderdaad wel triest, dat zo weinig leden het weten...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- mannerheim
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Tjah... Dit zegt eigenlijk niet veel over het niveau... De verzamelaars kijken bij de verkoopfora, de re-enactors bij hobby's, de historici-fans bij de geschiedenis-fora...Shifty schreef:Zegt genoeg over het niveau ..Brigadeführer Von Pratt schreef:Daarom is het misschien wel goed dat het hier ook verkondigd wordt... Mss lezen toch meer leden de babbelbox dan de andere fora...
Maar het is inderdaad wel triest, dat zo weinig leden het weten...
Maar iedereen kijkt wel bij babbelbox...

De nieuwe Hummer van Gouverneur Arnold Swarzenegger misschien wel...mannerheim schreef:Van een vriend heb ik gehoord dat de Hummer millieuvriendelijker is dan de Toyota Prius.![]()
Kan dit kloppen?
Laatst gewijzigd door Von Pratt op 06 jun 2007, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
-
- Lid
Ik heb een kaarsje opgestoken en Saving Private Ryan gezien, zo goed?Shifty schreef:uit RESPECT gast ..Bart V schreef:Volgens mij weet iedereen het ,maar waarom moeten wij daar percee iets inzetten?
En moeten wij niet ook de dag herdenken dat andere operaties begonnen? Als Nederlander vind ik eigenlijk operatie Amherst veel belangrijker (terwijl veel dat geeneens kennen).
En ik zie niet in waarom het neerzetten van iets in een topic over D-Day RESPECT is naar hen. Als je er ff aan denk lijkt het mij goed genoeg. Je kan zoiets niet iedereen opleggen.
En je opmerking over de zwarte dag, ik doe wel alsof ik het niet las

- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Bart V
- Lid
D-Day zelf heel de operatie was niet zo erg als Hitler naar z'n generaals had geluisterd. Dan was D-Day wel anders afgelopen.
@ Shifty,
Volgens jou redenering ligt het altijd aan ons.
@ Shifty,
Volgens jou redenering ligt het altijd aan ons.
Laatst gewijzigd door Bart V op 06 jun 2007, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel