2)Shifty schreef: Ik vind het trouwens triestig dat er maar 10 leden weten dat het vandaag D-Day + 63 jaar is ..
3)Shifty schreef:Uit respect misschien ? Maarja, als je liever de Duitsers zag winnen is het inderdaad maar een zwarte dag.
4)Shifty schreef:Zegt genoeg over het niveau ..
5)Shifty schreef:uit RESPECT gast ..
6)Shifty schreef:Voor mij wel ja, maar ik ben dan waarschijnlijk anders opgevoegd en bijgevolg zal het dan wel weer aan mij liggen.
Ik zal proberen mijn reactie kalmer te houden dan dat ik me nu voel….Shifty schreef:Geestig ..
Ik heb blijkbaar nog waarden en normen meegekregen die anderen niet hebben .
Bovenstaande quotes van Shifty vind ik ronduit belachelijk en persoonlijk vat ik het op als een belediging.
Mijn onderstaande reacties zijn dus mijn persoonlijke mening. En schrijf ik dus ook alsof het een ‘aanval’ op mijn persoontje is.
1) Waarom zouden het maar 10 mensen zijn die zich D-Day herinneren ? Alleen maar omdat men niet in een speciaal daarvoor geopend topic geen reactie schrijven ?? Ook ik heb er vandaag aan gedacht….daarvoor hoef ik niet iets te posten.
2) Wie zegt dat ik geen respect zou hebben voor deze mannen die gestreden hebben voor mijn vrijheid ? Dat is de bewering die je doet. Niets is minder waar.
3) Wat zegt dat over mijn niveau ?
4) Zie punt 2 “gast”
5) Dat je anders opgevoed bent dan ik dat is één ding dat zeker is. Je zult mij niet horen dat mijn opvoeding beter is dan die van een ander…..jij wil de schijn wekken dat jouw opvoeding beter is dan anderen.
6) Ik heb een hoop humor inderdaad. Over jouw normen en waarden zal ik geen oordeel vellen.
Het feit dat ik niet post in het desbetreffende topic is hetvolgende: het geeft voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde om daar een bericht achter te laten. Over de manier waarop ik de mannen, die hun leven hebben gegeven voor mijn vrijheid, herdenk is voor mij persoonlijk en hoef ik dus niet te delen met derden.
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan het postgedrag van Shifty: naar mijn mening vaak respectloos naar anderen.
De laatste tijd valt het me op dat het vooral richting Bart V. gaat …. indien jullie problemen hebben met elkaar los dit dan via een PB op. Indien Shifty alleen problemen heeft met Bart geef dan geen commentaar en houd je afzijdig !!!!!!!
Ik heb mijn mening gegeven.
AmenBrigadeführer Von Pratt schreef:Maar of de forumleden er nu iets over posten of niet, ze dragen het gedacht aan deze historisch dag zeker in hun hoofd mee... niet omdat niemand er over praat, dat het vergeten is...
Iedereen dat er vandaag aan denkt betuigt zijn respect...