Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Toch leuk om te weten dat het hier ook eens gewerkt heeft.
Misschien een leuke klus voor een vrijwiller met heel veel tijd over.... of spreek jij met "we" voor de hele staff proos?
Nou, over nooit gepost gesproken...
Hier post ik dan wel zo af en toe, maar ik ben ook geregistreerd op andere fora waar ik vrijwel alleen lees, op een zelf nooit gepost heb, ook niet na 3 jaar tijd en op de ander misschien een paar keer wat gepost maar dat nu niet meer doe en het houd bij alleen informatie/lezen.
Er zullen hier vast ook zat meelezers zijn.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
mannerheim schreef:En heb je een acount nodig om andermans posts te lezen?
Bij sommige fora kan je niet alles bekijken en lezen als je geen account hebt... Hier kan je als gast alles lezen, maar dat gaat dus niet overal...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Jah... Misschien zouden er veel meer gebruikers bijkomen als we hier dit systeem toepassen... of misschien ook niet...
In het begin heb ik hier ook alleen maar posts gelezen en soms eens iets kleins gepost, terwijl ik nu toch veel frequenter aanwezig ben op het forum...
Mij maakt het dus niet uit of er sub-fora verborgen zijn of niet...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.