Slowchat topic - deel 16
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
Als je nou zo graag uit bent op het verkrijgen van bans zoek dan anders gewoon een ander forum, geenstijl ofzo, of het volkomenk*tforum. Het kan toch niet de bedoeling zijn als je een interesse hebt in een onderwerp om dan bewust de zaak te gaan verzieken.
Lijkt een beetje puberaal gedrag.
Je sluit je aan bij een forum omdat je ergens in geinteresseerd bent. Daartoe zijn moderators aangesteld die in hun vrije tijd zich daarmee bezig houden. Als dat je niet zint vertrek dan gewoon.
Je sluit je aan bij een forum omdat je ergens in geinteresseerd bent. Daartoe zijn moderators aangesteld die in hun vrije tijd zich daarmee bezig houden. Als dat je niet zint vertrek dan gewoon.
- snafu
- Lid
Who pist in your brain?gvdbor schreef:Als je nou zo graag uit bent op het verkrijgen van bans zoek dan anders gewoon een ander forum, geenstijl ofzo, of het volkomenk*tforum. Het kan toch niet de bedoeling zijn als je een interesse hebt in een onderwerp om dan bewust de zaak te gaan verzieken.
Het typische verhaaltje van de moderators en de opoffering van hun vrije tijd!Wel ik ben ook moderator en bij mij is dat geen opoffering van vrije tijd maar een vrijetijdsbesteding!Het lijkt hier wel of het een last is om Mod te zijn.Je bent mod omdat je dat graag doet of anders doe je het helemaal niet!
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
Wat de oorzaken zijn van jouw banns interesseren mij niet, daarmee hang ik niet de wijsneus uit. Kennelijk vind jij het interessant voor het hele forum.Polte schreef:Ja meneer de politie agent, gaarne als je niet eens weet wat de oorzaken van mijn banns zijn ook niet de wijsneus uit gaan hangen.
Als je daar zo graag met iemand over discussieert doe het dan fijn via PB ofzo.
Dan zou het forum er een stuk taalvaardiger uitzien. Maar iedereen mag een ander best wel eens wijzen op een schrijffoutje hier en daar. Daar hoef je geen moderator voor te zijn.Edgar schreef:Als dat verbeteren nou ook eens gebeurde bij de leden die nog wat meer fouten maken.
En ook mag iedereen wel eens een schrijffoutje maken.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- snafu
- Lid
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
- snafu
- Lid