Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
gvdbor
Lid
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Als je nou zo graag uit bent op het verkrijgen van bans zoek dan anders gewoon een ander forum, geenstijl ofzo, of het volkomenk*tforum. Het kan toch niet de bedoeling zijn als je een interesse hebt in een onderwerp om dan bewust de zaak te gaan verzieken.
Lijkt een beetje puberaal gedrag.

Je sluit je aan bij een forum omdat je ergens in geinteresseerd bent. Daartoe zijn moderators aangesteld die in hun vrije tijd zich daarmee bezig houden. Als dat je niet zint vertrek dan gewoon.
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Ja meneer de politie agent, gaarne als je niet eens weet wat de oorzaken van mijn banns zijn ook niet de wijsneus uit gaan hangen.
snafu
Lid

Bericht door snafu »

gvdbor schreef:Als je nou zo graag uit bent op het verkrijgen van bans zoek dan anders gewoon een ander forum, geenstijl ofzo, of het volkomenk*tforum. Het kan toch niet de bedoeling zijn als je een interesse hebt in een onderwerp om dan bewust de zaak te gaan verzieken.
Lijkt een beetje puberaal gedrag.

Je sluit je aan bij een forum omdat je ergens in geinteresseerd bent. Daartoe zijn moderators aangesteld die in hun vrije tijd zich daarmee bezig houden. Als dat je niet zint vertrek dan gewoon.
Who pist in your brain?
Het typische verhaaltje van de moderators en de opoffering van hun vrije tijd!Wel ik ben ook moderator en bij mij is dat geen opoffering van vrije tijd maar een vrijetijdsbesteding!Het lijkt hier wel of het een last is om Mod te zijn.Je bent mod omdat je dat graag doet of anders doe je het helemaal niet!
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Het hoort 'pissed' te zijn.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
gvdbor
Lid
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Polte schreef:Ja meneer de politie agent, gaarne als je niet eens weet wat de oorzaken van mijn banns zijn ook niet de wijsneus uit gaan hangen.
Wat de oorzaken zijn van jouw banns interesseren mij niet, daarmee hang ik niet de wijsneus uit. Kennelijk vind jij het interessant voor het hele forum.
Als je daar zo graag met iemand over discussieert doe het dan fijn via PB ofzo.
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

okke schreef:Het hoort 'pissed' te zijn.
Als dat verbeteren nou ook eens gebeurde bij de leden die nog wat meer fouten maken. :wink:
snafu
Lid

Bericht door snafu »

okke schreef:Het hoort 'pissed' te zijn.
Was dialect! Sorry! :)
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Edgar schreef:Als dat verbeteren nou ook eens gebeurde bij de leden die nog wat meer fouten maken.
Dan zou het forum er een stuk taalvaardiger uitzien. Maar iedereen mag een ander best wel eens wijzen op een schrijffoutje hier en daar. Daar hoef je geen moderator voor te zijn.

En ook mag iedereen wel eens een schrijffoutje maken.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

:D :D :D :D :D Mijn vader heeft zich een M1 Carbine gekocht (hij heeft een jachtakte en wapenvergunning) !!!!!! :D :D :D
snafu
Lid

Bericht door snafu »

dwayne schreef::D :D :D :D :D Mijn vader heeft zich een M1 Carbine gekocht (hij heeft een jachtakte en wapenvergunning) !!!!!! :D :D :D
Heb thuis ook zo eentje aan de muur hangen!
Leuke en lichte schietertjes!Leuk om open te vijzen!Met één vijsje haal je de hele boel uit elkaar! :)
gvdbor
Lid
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

wat is een vijsje?
snafu
Lid

Bericht door snafu »

gvdbor schreef:wat is een vijsje?
Afbeelding :lol:
gvdbor
Lid
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Ik heb destijds voor bewaking schiphol met de karabijn gelopen. Het was nog het amerikaanse model, ook wel genoemd de "nickle-carabine" Die kon je met een kwartje helemaal uit elkaar schroeven.
snafu
Lid

Bericht door snafu »

gvdbor schreef:Ik heb destijds voor bewaking schiphol met de karabijn gelopen. Het was nog het amerikaanse model, ook wel genoemd de "nickle-carabine" Die kon je met een kwartje helemaal uit elkaar schroeven.
Jep bij de M1 carabine gaat dat ook daar het speciaal vijsje!
Afbeelding
racefiets
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

Mooi eerst model beugel. Bij het latere model zit de schroef aan de onderzijde.
Gesloten