Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dodo schreef:
Hmm, telt 'sociale druk' ook als dwang?
Als jij officier bij de Nederlandsche Krijgsmacht gaat worden, dan word je geacht daar tegen bestand te zijn en ondanks deze druk toch de juiste beslissing te nemen...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Dodo schreef:
Hmm, telt 'sociale druk' ook als dwang?
Als jij officier bij de Nederlandsche Krijgsmacht gaat worden, dan word je geacht daar tegen bestand te zijn en ondanks deze druk toch de juiste beslissing te nemen...
Ik had het gelukkig niet over mijzelf. (that was a close one.. )
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Relaxt, vandaag de hele dag vrij, officieel de hele dag les maar 5 leraren zijn op excursie, 1 is weg en die andere les hebben we gisteren gehad.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Vandaag laaste proefwerk, en sportdag, dat laatste ging om begrijpleke redenen niet door... Nu eens kijken hoe mooi mijn rapport is (paar zevens, veel achten en negens en mogelijk 2 10'en (1 voor Latijn en mogelijk 1 voor Wiskunde). Op naar 3 Gymnasium dus
Een kameraad van mij kon voor een vak een 1 halen en dan stond hij nog een 6.