Slowchat topic - deel 16
- mannerheim
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- mannerheim
- Lid
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- Sjoerd
- Lid
Goh, lig je lekker in de tuin, komt er even een traumahelikopter landen op het terrein van de manege waar ik naast woon! Geen idee wat er aan de hand was, maar toch weer leuke foto's...

'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Sjoerd
- Lid
Ik weet niet of ik je gezien heb, er waren wel meer mensen...
Ik heb ook een filmpje gemaakt van het opstijgen, dat zal ik hier wel posten als het op Youtube staat!
Edit:
Hier is-ie dan

Edit:
Hier is-ie dan
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Dodo
- Lid
Tja, ik kreeg een tijdje geleden een boete van 50€ omdat ik mijn hond een paar meter naast het uitlaatgebied zonder riem liet lopen...Mike.H schreef:Hoppaaaa 50 euro boete aan me kont.
'Voor het zich bevinden op verboden terrein'
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
De politie verzint weer van alles tegenwoordigDodo schreef:Tja, ik kreeg een tijdje geleden een boete van 50€ omdat ik mijn hond een paar meter naast het uitlaatgebied zonder riem liet lopen...Mike.H schreef:Hoppaaaa 50 euro boete aan me kont.
Never Back Down
- Dodo
- Lid
Nja, de politie mag de boetes niet geven. Alleen het "gemeentebeheerteam" of iets dergelijks. Gelukkig zijn die vaak nogal oud en/of hebben last van overgewicht, dus met een beetje hard rennen heb je er geen last meer van.jeroen wo2 schreef:De politie verzint weer van alles tegenwoordigDodo schreef:Tja, ik kreeg een tijdje geleden een boete van 50€ omdat ik mijn hond een paar meter naast het uitlaatgebied zonder riem liet lopen...Mike.H schreef:Hoppaaaa 50 euro boete aan me kont.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- mannerheim
- Lid
- gvdbor
- Lid
- Contacteer: