Euh, eens even denken. Ik ben 15, dus hoeveel van mijn auto's zullen er gestolen zijn?gvdbor schreef:Hoeveel auto's zijn er van je gestolen recent?mannerheim schreef:En gestolen auto's en fietsen hebben geen prioriteit bij die zeikerds.
Whaha, verjaardagspraat. Even een voorbeeldje.gvdbor schreef:Naar hoeveel verjaardagspraat heb je de laatste tijd geluisterd?
In Nijmegen zit een folderbedrijf.
Dit folderbedrijf heeft busjes om al die reclame rond te brengen.
In alle busjes zit een traceersysteem, zo kan de baas zien waar alle busjes van hem blijven, en wat ze uitspoken. Dat ziet hij op de computer
Alle busjes worden gestolen.
De man gaat naar de politie:" Ja jongens, mijn busjes zijn gestolen. Maar ik weet precies waar ze zijn. Dus jullie hoeven ze alleen samen met mij op te halen."
Wat kreeg hij te horen: " Nee meneer, zulke zaken hebben geen prioriteit bij ons."
Dus die man dacht:" Verdomme, maar ja, nou kan ik ze zelf wel gaan halen"
Zo gezegd, zo gedaan.
De man wist dus waar de busjes stonden. Hij zat aan de telefoon met een collega, achter de computer, die hem vertelde welke richting hij op moest gaan.
Wordt deze beste man aangehouden. "Ja meneer, U mag niet rijden met een mobieltje aan uw oor. Nu moet ik U op de bon slingeren"
"Oké, dat begrijp ik" zegt de man."Geef me die bon maar, maar kom wel mee om die busjes dan ook op te halen"
En welk verrassend nieuws kreeg deze man weer te horen? Precies "Nee meneer, dat heeft geen prioriteit bij ons"
Dan denk ik: Oké, ze hebben misschien te weinig mensen en middelen om zich met alles tegelijk bezig te houden, dan is dat nog te begrijpen. Ik zou daar begrip voor op kunnen brengen als ze dan ook echt de criminelen achterna zouden zitten.
Maar nee, hiermee houden ze zich bezig.
En hiermee en hiermee