Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
arneken schreef:en mijn schoolleiding is nog bekrompener
Ooit geschorst geweest (door de conrector, die dat niet mag doen ), omdat je in een zelfstandig werk-uur een boek voor Duits zat te lezen op een plek waar het niet zou mogen, omdat het in die lokalen zo rumoerig is?
Ik wel. Quote:"Oké, pak je spullen maar en verdwijn uit Het Gebouw (de naam van de school)."
Verder heb ik nog gesprekjes met de rector gehad, staterende dat ik eerst geschorst was, daarna niet meer (ook al was er geen echte schorsing) en daarna dat er nooit een schorsing was geweest?
mooi mooi
ooit naar de onderdirecteur mogen gaan om dat ik in de les perongelukt een tv had aangeschakelt. ach ja geen schrosing maar een schriftelijke waarschuwing (stap voor schorsing)
it's not how many you write but what you write in the books of history
HA ! ik heb vandaag gewoon gevlogen en het was echt heel vet, echt een aanrader om te doen! (btw bij vliegveld Terlet en ben ook over mijn eigen woning heen gevlogen want ik mocht ook zelf vliegen moehaha)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
ooit naar de onderdirecteur mogen gaan om dat ik in de les perongelukt een tv had aangeschakelt. ach ja geen schrosing maar een schriftelijke waarschuwing (stap voor schorsing)
Nee, maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
wel laten we zeggen dat ik wel de pest heb op de onderdirecteur en hij op mij. en ja het schoolreglement moest hij natuurlijk tot de letter toepassen. (bij een 2de bezoek aan de onderdirecteur volgt een schriftelijk schrijven naar de ouders de volgende stap en dit is bij een 3de bezoek volgt een schorsing van 3 dagen ...) heb dat verdomde stuk mogen 2 keer overschrijven
Kaka heeft weerk bewezen wat voor slap ****** watje hij is
Met z'n schwalbe.. Liverpool had zo helemaal niet hoeven verliezen
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Eric schreef:Weet iemand als deze speakers een beetje goed zijn? Klik hier
Mooi design vind ik het wel...
Maar of ze goed zijn... Ik denk het wel... hangt ervan wat voor soort speakers jij het liefste hebt...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Justin schreef:Kaka heeft weerk bewezen wat voor slap ****** watje hij is
Precies! En dat eerste doelpunt was aangeraakt en het 2e was gewoon een zwak miezerig onbeduidend TYPISCH ITALIAANS goaltje!
En de scheids was omgekocht!
Dat is nou waarom ik Italiaans en Portugees voetbal haat!
Nou, al ben ik voor Liverpool, die 2e goal was een mooie eerlijke (redelijk verdiende) goal ook nog.. Maar die schwalbes zijn weer zo onnodig en die scheidsrechter trapt daar dan ook nog in..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Justin schreef:Kaka heeft weerk bewezen wat voor slap ****** watje hij is
Precies! En dat eerste doelpunt was aangeraakt en het 2e was gewoon een zwak miezerig onbeduidend TYPISCH ITALIAANS goaltje!
En de scheids was omgekocht!
Dat is nou waarom ik Italiaans en Portugees voetbal haat!
Nou, al ben ik voor Liverpool, die 2e goal was een mooie eerlijke (redelijk verdiende) goal ook nog.. Maar die schwalbes zijn weer zo onnodig en die scheidsrechter trapt daar dan ook nog in..
achja tes nu gespeeld ik gunde het liverpool wel maar ja we meoten hopen op beter voetbal volgend jaar.
wel laten we zeggen dat ik wel de pest heb op de onderdirecteur en hij op mij. en ja het schoolreglement moest hij natuurlijk tot de letter toepassen. (bij een 2de bezoek aan de onderdirecteur volgt een schriftelijk schrijven naar de ouders de volgende stap en dit is bij een 3de bezoek volgt een schorsing van 3 dagen ...) heb dat verdomde stuk mogen 2 keer overschrijven
Tja, mensen met macht he..
Trouwens, het andere schooluitje wat ik niet meer wist, was Lille.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41