Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
20 GB is toch niet zó veel..
Ik heb op mijn laptop alleen al 20 GB aan muziek staan, en dan heb ik al m'n cd's nog niet gedigitaliseerd
Maar misschien was het gewoon een mp3-speler van 256MB..?
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared. http://www.ressurektjon.be.tt
Telemark schreef:na ja,ik heb er geen verstand van.
Mijn mp3-speler is in de sloot gevallen achter mijn huis .
Mvg. Telemark
Mijn telefoon is vorig jaar in een meer gevallen, heb toen een half uur tot mijn middel in het water gestaan om te zoeken naar dat ding. Ik vond het toch wel fijn om op z'n minst de sim-kaart terug te vinden. Helaas niet gelukt..
Kon daar ook lekker muziek mee luisteren, 256 mb kaartje. Toch wel erg fijn, alleen gaan de oortjes (nokia) nogal snel kapot.
Ik heb nu een Creative 8GB photo met een Sony MDR V250.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
mijn gsm heeft al meedere malen gevallen uit mijn broek terwijl ik reed met de fiets. maar ik moet zeggen zo'n nokia 3300 is nog een stevig beestje. het covertje daarentegen niet. ik heb ben nu al bezig met mijn 4de covertje sinds ik mijn gsm heb .
mijn mp3 is al eens uitgevist uit een bad. hij deed het nog daarna maar heb hem toch maar ingeruild voor een andere.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Ik heb mij telefoon een keer in de wasmachine gekregen... het ergste was wel dat het op de dag van mijn verjaardag was.. en 3 keer raden wat ik op mijn verjaardag had gerkegen..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel schreef:Ik heb mij telefoon een keer in de wasmachine gekregen... het ergste was wel dat het op de dag van mijn verjaardag was.. en 3 keer raden wat ik op mijn verjaardag had gerkegen..