Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Dank jullie wel !!! Ben inmiddels op Aruba 32 jaar geworden (kan in slechter sferen verkeren) heb me helaas niet zo kunnen verdiepen in het oorlogs verleden van Aruba. Maar via internet zijn er wel wat interessante verhalen (Antilla, U-156 en Boy Ecury) te vinden. Ik heb tevens ook een aantal foto's genomen van het monument ter ere van de burgerwacht/verzet van Aruba. Het monument staat op een schandalige plaats. Naast een (helaas) wegrottende Dakota op een stuk bedrijventerrein in de buurt van het vliegveld. Als mijn rolletjes zijn ontwikkeld (ja lekker ouderwets) en ze een beetje gelukt zijn zal ik de foto's plaatsen.
sobel schreef:Kijk je bent de eerste van het forum die dat via dit topic zegt vandaag, dankje
Ben nu maar pas thuis, dus ik kon het niet eerder zeggen... maar toch :
GEFELICITEERD SOBEL !!!
(en al de anderen natuurlijk ook gefeliciteerd met hun verjaardag )
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.