Welke game speel je nu?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door sniper snoop »

WW2 Vetaran schreef:Singleplayer is te makkelijk voor mij :D
Van een computer win ik altijd :)
Multiplayer daar integen is een stuk moeilijker maar wel leuker omdat het steeds weer een hele andere scenario is :)
Het vaakst speel ik de mappen met Base Asault dus Bunkers opblazen om te winnen met je partij :wink:
Identiek zoals ik maar in COD zijn de mappen te klein en tzijn net "Kiekens zunder kop" (Kippen zonder kop). Dit irriteerd me wel. In feite heb ik maar slechts 1 serie altijd als beste games beschouwd. Battlefield 1942, Vietnam en 2. De laatste ben ik volop actief met de originele maar ook de mods zoals Forgotten Hope 2 (Wo2 mod).
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
WW2 Vetaran
Lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 mar 2008, 15:03

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door WW2 Vetaran »

sniper snoop schreef:
WW2 Vetaran schreef:Singleplayer is te makkelijk voor mij :D
Van een computer win ik altijd :)
Multiplayer daar integen is een stuk moeilijker maar wel leuker omdat het steeds weer een hele andere scenario is :)
Het vaakst speel ik de mappen met Base Asault dus Bunkers opblazen om te winnen met je partij :wink:
Identiek zoals ik maar in COD zijn de mappen te klein en tzijn net "Kiekens zunder kop" (Kippen zonder kop). Dit irriteerd me wel. In feite heb ik maar slechts 1 serie altijd als beste games beschouwd. Battlefield 1942, Vietnam en 2. De laatste ben ik volop actief met de originele maar ook de mods zoals Forgotten Hope 2 (Wo2 mod).
Dat de mappen zo klein zijn vind ik juist goed want heb geen zin om steeds zo ver te moeten lopen als je wordt neer geknalt :)
Battlefield 1942 vond ik wel wat alleen doet het onder coduo omdat dat gewoon grafischer is :)
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door sniper snoop »

WW2 Vetaran schreef:
sniper snoop schreef:
WW2 Vetaran schreef:Singleplayer is te makkelijk voor mij :D
Van een computer win ik altijd :)
Multiplayer daar integen is een stuk moeilijker maar wel leuker omdat het steeds weer een hele andere scenario is :)
Het vaakst speel ik de mappen met Base Asault dus Bunkers opblazen om te winnen met je partij :wink:
Identiek zoals ik maar in COD zijn de mappen te klein en tzijn net "Kiekens zunder kop" (Kippen zonder kop). Dit irriteerd me wel. In feite heb ik maar slechts 1 serie altijd als beste games beschouwd. Battlefield 1942, Vietnam en 2. De laatste ben ik volop actief met de originele maar ook de mods zoals Forgotten Hope 2 (Wo2 mod).
Dat de mappen zo klein zijn vind ik juist goed want heb geen zin om steeds zo ver te moeten lopen als je wordt neer geknalt :)
Battlefield 1942 vond ik wel wat alleen doet het onder coduo omdat dat gewoon grafischer is :)
Battlefield 1942 ok, maar Battlefield 2? Deze is nog grafischer en bovendien is er een Wo2 mod verschenen. Twee zelfs.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

Wie speelt er trouwens ook Red Orchestra/Mare Nostrum? Misschien eens een keertje lekker knallen :) ?
WW2 Vetaran
Lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 mar 2008, 15:03

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door WW2 Vetaran »

Ik zou wel willen maar heb dat spel niet in mijn bezit :(
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

WW2 Vetaran schreef:Ik zou wel willen maar heb dat spel niet in mijn bezit :(
als je Steam hebt, dan betaal je voor de game 10 dollar :wink: haal daar nog 1/3 van af en je zit op de euro :wink:
maar het spel lijkt me erg realistisch, weet het alleen niet zeker
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
fallschirmjager
Lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 jan 2008, 18:11
Locatie: Lokeren Oost-vlaanderen

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door fallschirmjager »

waarom niet brothers in arms spelen is ook vrij realistisch
en zeker die BIA hel highway.. die ga uitkomen...
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

neh, brothers in arms heeft een lastige beturing...
dat van de map en het besturen van je mede NPC ging moeizaam en erg moeilijk.
en sommige dingen dat ik moest doen ging niet omdat de toetsen cobinaties er niet voor bestonden :frownno: na veranderen er van, nog steeds niet werken...
maar het spel zelf is realistisch ja, dat wel...
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
WW2 Vetaran
Lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 mar 2008, 15:03

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door WW2 Vetaran »

Ben ik helemaal met Robbert eens :)
De besturing van BIA is echt niks dus dat spel belandde de eerste dag al in prullenbak :P
Al was het grafisch wel mooi :wink:
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

Robbert A schreef:
WW2 Vetaran schreef:Ik zou wel willen maar heb dat spel niet in mijn bezit :(
als je Steam hebt, dan betaal je voor de game 10 dollar :wink: haal daar nog 1/3 van af en je zit op de euro :wink:
maar het spel lijkt me erg realistisch, weet het alleen niet zeker
Ik heb er in het D-Day weekend iets van €2.50 voor betaald.. 75% korting :D ! Het is een echte aanrader, er zijn namelijk ook nog mods (Mare Nostrum Afrikafeldzug is imo de beste- Britten-Duitsers in N-Afrika). Maar alleen al de tankbattles houden je weken zoet, vooral als je een goede bestuurder/commander hebt (34/85 at 2 o'clock, 2 o'clock!- BOEM- nice shot). En de Duitse 1945-steden close combat maps zijn ook schitterend, vooral als je vlak voor de Reichstag met een MG42 en 2/3 kameraden de aanstormende Sovjethorden moet stoppen... Schitterend :) .
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Dodo »

Robbert A schreef:neh, brothers in arms heeft een lastige beturing...
dat van de map en het besturen van je mede NPC ging moeizaam en erg moeilijk.
en sommige dingen dat ik moest doen ging niet omdat de toetsen cobinaties er niet voor bestonden :frownno: na veranderen er van, nog steeds niet werken...
maar het spel zelf is realistisch ja, dat wel...
Lastig? Helemaal niet.. Je groepsleden ergens heensturen ging met een muisklik. Harstikke prima.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Bram.T. »

niet iedereen speelt op pc
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

umh, ik speel op de pc....
ik vond het wel lastig met je medesoldaten en de map...misschien ook wel een beetje omdat ik de toetsen ook niet echt door had :oops:
maar die toetsencombinaties, das waar... ''Defuse the bomb, press F''....oke ....gebeurd echt helemaal niets....
toetsen anders ingesteld... ''Defuse the bomb, press F''....
:roll: ik H indrukken en nog niet doen....( F is nu H, voor de sommigen die er te vlug overheen lezen :roll: )
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

ik heb de demo van Stubbs the Zombie gespeeld maar dat is ook een leuk spel zeg :D
beetje mensen vermoorden, die dan ook weer zombies worden en daarna met een heel leger rondlopen :)
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

Afbeelding
Vanmiddag even lekker zitten knallen in Danzig (zit ik meestal *) ) ik sta hier bij de Langermarkt, overal rookgranaten, dus zicht was heel beperkt -de Duitser die je in de screenshot ziet schoot volgens mij een beetje in het wilde weg-. Ik had het geluk een MP40 te krijgen, er is namelijk een limiet aan bepaalde klassen. Bijv. 1 Platoon Leader (enige met rookgranaten), 5 Stoßtruppen (MP40/MP41/StG 44 schutter), 3 Schutzes mit MK (gewone soldaat met Gewehr 43), 1 Scharfschutze (vind ik persoonlijk meestal niet zo handig, maar wel heel gewild), 1 MG-schutze (machinegeweerschutter, MG34 is meestal handiger als een MG42), en de rest is gewoon Schutze (Kar98K, erg precies, en je hebt een bajonet). Vaak kan je als je een Schutze bent het beste een PPSh-41 van een Rus jatten, die lijken namelijk alleen máár PPSh's te hebben (en die dingen zijn een soort mobiele MG42's qua schietsnelheid, op korte afstand nihiele kans op overleven zonder automatisch wapen). Als iemand RO ook speelt: de server het FK 24/7 Danzig (ofzo, lange naam). Leuk detail van RO is dat het 1 van de weinige spellen (zo niet de enige) met een Gewehr 41 en MP41.
Plaats reactie