Welke game speel je nu?
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Heb je al op die nieuwe maps gespeeld?Edgar schreef:Gears of War, heb sinds gisteren Xbox Live, schitterend! 8)
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Zijn er hier mensen die ook Battlefield 1942 bezitten en ook de Mod. Battlegroup 42? De mijne zit vol met bugjes, oa kleuren die er niet zijn en geluiden. -_-
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Dat ben ik ook aan het spelen.. Heb net ontdekt dat er een verborgen level is...Telemark schreef:idem dito alleen dan single player.symen schreef:Medal of Honor Alied Assaullt multyplayer

"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Jah... Kheb het spel al meermaals uitgespeeld en ik wou eens kijken welke cheats je had voor de singleplayer... 
Met een bepaalde cheat kan je levels kiezen uit een lijst, één van de levels die erbij staat is een level dat je niet zomaar in het spel kunt spelen..
Om de cheatmode te activeren moet je eerst het volgende doen:
Zoek de snelkoppeling van MOHAA en klik met rechts en kies Eigenschappen. Achter het veld Doel vind je de hele regel waar de snelkoppeling het spel mee opstart. Als het goed is eindigt het op MOHAA.exe" zet met 1 spatie ruimte ertussen de volgende commando erachter: +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1
Voorbeeld: "C:\Program Files\EA Games\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1"
Start nu het spel op door op OK te klikken
Druk dan in het hoofdmenu op ~ (tilde) en type de onderstaande code in :
- maplist
Nu krijg je een lijst met alle levels... Dubbelklikken op m4l0.bsp. Dan begint het verborgen level...
Niet zo moeilijk om uit te spelen, maar wel veel waakhonden die je constant aanvallen...

Met een bepaalde cheat kan je levels kiezen uit een lijst, één van de levels die erbij staat is een level dat je niet zomaar in het spel kunt spelen..
Om de cheatmode te activeren moet je eerst het volgende doen:
Zoek de snelkoppeling van MOHAA en klik met rechts en kies Eigenschappen. Achter het veld Doel vind je de hele regel waar de snelkoppeling het spel mee opstart. Als het goed is eindigt het op MOHAA.exe" zet met 1 spatie ruimte ertussen de volgende commando erachter: +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1
Voorbeeld: "C:\Program Files\EA Games\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1"
Start nu het spel op door op OK te klikken
Druk dan in het hoofdmenu op ~ (tilde) en type de onderstaande code in :
- maplist
Nu krijg je een lijst met alle levels... Dubbelklikken op m4l0.bsp. Dan begint het verborgen level...
Niet zo moeilijk om uit te spelen, maar wel veel waakhonden die je constant aanvallen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Je moet het spel niet volledig hebben uitgespeeld om deze code te gebruiken..
Ben je 100% zeker dat dit in je doelgebied staat...?
"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.exe" +set developer 1 +set thereisnomonkey 1 +set cheats 1 +set ui_console 1"
Of het kan zijn dat je in het hoofdmenu op het toetsenbord op de knop moet drukken onder Esc om de console (daar voer je maplist in) naar beneden te brengen in plaats van op ~ (tilde) te drukken... Op deze knop staat een 3 en een 2...
Als het dan niet werkt dan weet ik het ook niet echt... Misschien dat jij een latere versie hebt van MOHAA waar de cheats niet compatibel voor zijn...
EDIT: Ik zie mijn fout al... Ik heb een deel overgeslagen van het doelgebied bij mijn vorige post... Mijn excuses
Het vet-gedrukte gedeelte zou moeten werken...
Ben je 100% zeker dat dit in je doelgebied staat...?
"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.exe" +set developer 1 +set thereisnomonkey 1 +set cheats 1 +set ui_console 1"
Of het kan zijn dat je in het hoofdmenu op het toetsenbord op de knop moet drukken onder Esc om de console (daar voer je maplist in) naar beneden te brengen in plaats van op ~ (tilde) te drukken... Op deze knop staat een 3 en een 2...
Als het dan niet werkt dan weet ik het ook niet echt... Misschien dat jij een latere versie hebt van MOHAA waar de cheats niet compatibel voor zijn...
EDIT: Ik zie mijn fout al... Ik heb een deel overgeslagen van het doelgebied bij mijn vorige post... Mijn excuses

Het vet-gedrukte gedeelte zou moeten werken...