Identiek zoals ik maar in COD zijn de mappen te klein en tzijn net "Kiekens zunder kop" (Kippen zonder kop). Dit irriteerd me wel. In feite heb ik maar slechts 1 serie altijd als beste games beschouwd. Battlefield 1942, Vietnam en 2. De laatste ben ik volop actief met de originele maar ook de mods zoals Forgotten Hope 2 (Wo2 mod).WW2 Vetaran schreef:Singleplayer is te makkelijk voor mij![]()
Van een computer win ik altijd![]()
Multiplayer daar integen is een stuk moeilijker maar wel leuker omdat het steeds weer een hele andere scenario is![]()
Het vaakst speel ik de mappen met Base Asault dus Bunkers opblazen om te winnen met je partij
Welke game speel je nu?
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Re: Welke game speel je nu?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
-
- Lid
Dat de mappen zo klein zijn vind ik juist goed want heb geen zin om steeds zo ver te moeten lopen als je wordt neer geknaltsniper snoop schreef:Identiek zoals ik maar in COD zijn de mappen te klein en tzijn net "Kiekens zunder kop" (Kippen zonder kop). Dit irriteerd me wel. In feite heb ik maar slechts 1 serie altijd als beste games beschouwd. Battlefield 1942, Vietnam en 2. De laatste ben ik volop actief met de originele maar ook de mods zoals Forgotten Hope 2 (Wo2 mod).WW2 Vetaran schreef:Singleplayer is te makkelijk voor mij![]()
Multiplayer daar integen is een stuk moeilijker maar wel leuker omdat het steeds weer een hele andere scenario is![]()
Het vaakst speel ik de mappen met Base Asault dus Bunkers opblazen om te winnen met je partij

Battlefield 1942 vond ik wel wat alleen doet het onder coduo omdat dat gewoon grafischer is

- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Battlefield 1942 ok, maar Battlefield 2? Deze is nog grafischer en bovendien is er een Wo2 mod verschenen. Twee zelfs.WW2 Vetaran schreef:Dat de mappen zo klein zijn vind ik juist goed want heb geen zin om steeds zo ver te moeten lopen als je wordt neer geknaltsniper snoop schreef:Identiek zoals ik maar in COD zijn de mappen te klein en tzijn net "Kiekens zunder kop" (Kippen zonder kop). Dit irriteerd me wel. In feite heb ik maar slechts 1 serie altijd als beste games beschouwd. Battlefield 1942, Vietnam en 2. De laatste ben ik volop actief met de originele maar ook de mods zoals Forgotten Hope 2 (Wo2 mod).WW2 Vetaran schreef:Singleplayer is te makkelijk voor mij![]()
Het vaakst speel ik de mappen met Base Asault dus Bunkers opblazen om te winnen met je partij![]()
Battlefield 1942 vond ik wel wat alleen doet het onder coduo omdat dat gewoon grafischer is
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Wie speelt er trouwens ook Red Orchestra/Mare Nostrum? Misschien eens een keertje lekker knallen
?

-
- Lid
-
- Lid
als je Steam hebt, dan betaal je voor de game 10 dollarWW2 Vetaran schreef:Ik zou wel willen maar heb dat spel niet in mijn bezit

maar het spel lijkt me erg realistisch, weet het alleen niet zeker
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
The Pacific, Hell was just an ocean away
-
- Lid
waarom niet brothers in arms spelen is ook vrij realistisch
en zeker die BIA hel highway.. die ga uitkomen...
en zeker die BIA hel highway.. die ga uitkomen...
-
- Lid
neh, brothers in arms heeft een lastige beturing...
dat van de map en het besturen van je mede NPC ging moeizaam en erg moeilijk.
en sommige dingen dat ik moest doen ging niet omdat de toetsen cobinaties er niet voor bestonden
na veranderen er van, nog steeds niet werken...
maar het spel zelf is realistisch ja, dat wel...
en sommige dingen dat ik moest doen ging niet omdat de toetsen cobinaties er niet voor bestonden

''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
-
- Lid
Ben ik helemaal met Robbert eens
De besturing van BIA is echt niks dus dat spel belandde de eerste dag al in prullenbak
Al was het grafisch wel mooi

De besturing van BIA is echt niks dus dat spel belandde de eerste dag al in prullenbak

Al was het grafisch wel mooi

- iknowdintoo
- Lid
Ik heb er in het D-Day weekend iets van €2.50 voor betaald.. 75% kortingRobbert A schreef:als je Steam hebt, dan betaal je voor de game 10 dollarWW2 Vetaran schreef:Ik zou wel willen maar heb dat spel niet in mijn bezithaal daar nog 1/3 van af en je zit op de euro
![]()
maar het spel lijkt me erg realistisch, weet het alleen niet zeker

- Dodo
- Lid
Lastig? Helemaal niet.. Je groepsleden ergens heensturen ging met een muisklik. Harstikke prima.Robbert A schreef:neh, brothers in arms heeft een lastige beturing...
en sommige dingen dat ik moest doen ging niet omdat de toetsen cobinaties er niet voor bestondenna veranderen er van, nog steeds niet werken...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Bram.T.
- Lid
niet iedereen speelt op pc
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
-
- Lid
umh, ik speel op de pc....
ik vond het wel lastig met je medesoldaten en de map...misschien ook wel een beetje omdat ik de toetsen ook niet echt door had
maar die toetsencombinaties, das waar... ''Defuse the bomb, press F''....oke ....gebeurd echt helemaal niets....
toetsen anders ingesteld... ''Defuse the bomb, press F''....
ik H indrukken en nog niet doen....( F is nu H, voor de sommigen die er te vlug overheen lezen
)
ik vond het wel lastig met je medesoldaten en de map...misschien ook wel een beetje omdat ik de toetsen ook niet echt door had

maar die toetsencombinaties, das waar... ''Defuse the bomb, press F''....oke ....gebeurd echt helemaal niets....
toetsen anders ingesteld... ''Defuse the bomb, press F''....

-
- Lid
ik heb de demo van Stubbs the Zombie gespeeld maar dat is ook een leuk spel zeg
beetje mensen vermoorden, die dan ook weer zombies worden en daarna met een heel leger rondlopen

beetje mensen vermoorden, die dan ook weer zombies worden en daarna met een heel leger rondlopen

- iknowdintoo
- Lid

Vanmiddag even lekker zitten knallen in Danzig (zit ik meestal