sinds gisteren de nieuwe Command and Conquer Red aler 3

het spel ziet er wel goed uit, er nieuwe en apparte eenheden toegevoegd, ook zijn ze doorgegaan met het Red Alert 2 verhaal.
dit verhaal en die van Red Alert 2 sluiten mooi op elkaar aan.
het is ook leuk dat er naast de Allied en Soviet-Union er nog een derde partij is, dat is wel grappig, in C&C 3 waren er ook 3 partijen maar 2 bespeelbaar.
verder vind ik het wel mooi van de engineer, als het het water opgaat, zit hij daar in een rubberbootje met buiten boord motertje
het spel is in een soort van getekende versie, dit valt (voor mij) er tegen, omdat ik dit totaal niet had verwacht, ook hadden ze dit beter niet moeten doen maar gewoon realistischer te houden.
grondverschillen zoals hellingen waar gewone tanks niet overheen kunnen, kunnen de meeste gewoon springen... hierdoor moet je zeer waarschijnlijk aan meerdere zijden van je basis verdedigingenop moet zetten.
ook het bouwen op water, dit had ik al helemaal niet verwacht, en valt weer tegen...
overigens geef ik dit spel toch nog een dikke 8, aangezien ik een Command and conquer fan ben, moest ik deze toch in huis halen.
plus nog een mooie screenshot.
http://i168.photobucket.com/albums/u176 ... dinges.jpg
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
The Pacific, Hell was just an ocean away