Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sinds een paar dagen Fallout 3 aan het spelen.
in het spel kwam ik dit tegen, misschien is dit wel wat voor Ruimteaapje
het is echt een super goed spel en ik ben hier nog echt wat uurtjes zoet mee
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
Frontovik schreef:Blijft prachtig dat UO.
Heb nu een tijdje cod5 gespeeld, maar het komt mijn neus uit .
Dus gisteren UO er maar weer opgezet .
Hmm FOEI Frontovikje...
CoD5 is über... Maar is jammer genoeg zo'n kleine game play eigenlijk. Je gaat niet lang door met een eenheid of iets dergelijks. Dat mis ik wel bij alle call of duty's, en ook dat ze niet eens je laten spelen als Duitser bij de inval van Polen, Nederland, Noorwegen, België, Frankrijk enz. Dat zou ik wel vet vinden En ook eens iets nieuws om telkens de geallieerde te zijn..
Maar nu speel ik CoD5, CoD4, CoD2 en BattleStations Midway
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Sja, maar ik kots van die multi player van 5, heb je die wel eens gespeeld?
En ik denk niet dat je ooit een Duiter gaat spelen bij COD, aangezien er nu al gedacht word aan een COD: modern warfare 2
Sovjet re-enactment groep http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Nu: Fallout 3
Ook aan 't wachten op Empire Total War!
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
wat is je nickname op TF 2 als ik vragen mag?
misschien kunnen we dan wel eens samen of tegen elkaar spelen
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer