Welke game speel je nu?
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
- Panzer5
- Lid
- Sherman
- Lid
Re: Welke game speel je nu?
ben bang dat je dan nog wel even kunt wachten, aangezien MW1 nu nog steeds rond de 40 euro zit.. of ik kijk bij de verkeerde winkelsomgitsme schreef:Ai, das inderdaad minder ja. Maar het lijkt me desalniettemin een goede game.Jonkerman schreef:Als je hem gepre-ordered hebt krijg je hem toch op de dag van de release? Maar ik ga hem niet kopen, omdat Activision/Infinity Ward zo dom was om dedicated servers eruit te halen...... schreef:Modern Warfare 2 komt vandaag uit!![]()
Ik heb hem pre-ordered dus waarschijnlijk krijg ik hem deze week.![]()
Wie gaat nog meer Modern Warfare 2 halen??
Heb hem me niet pre-ordered, ik wacht wel tot de prijs wat gedaald is.

OT; speel op het moment vaak CODWAW en COH gold edition
Groeten,
Ruben
Nuts!
-
- Lid
he,
ik heb een vraagje...
ik zoek eigenlijk nog een vrij realistische shooter..
mohaa Airborne kwam nog redelijk dichtbij maar (begin levels dan) maar ik zoek nog een veel realistischer spel, iemand een idee?
misschien Modern Warfare, maar ik weet het niet.
ik heb een vraagje...
mohaa Airborne kwam nog redelijk dichtbij maar (begin levels dan) maar ik zoek nog een veel realistischer spel, iemand een idee?
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
The Pacific, Hell was just an ocean away
- iknowdintoo
- Lid
WO2: Red Orchestra
Modern: Operation Flashpoint Dragon Rising, Armed Assault 2
Modern: Operation Flashpoint Dragon Rising, Armed Assault 2
- Robby101st
- Lid
ik vond Wolrd at War wel vrij realistich.. de graphics zijn iig SUPER
http://www.freewebs.com/robby101st/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de restauratie van mijn '42 Willys
- iknowdintoo
- Lid
-
- Lid
bedankt voor de reacties
ik zoek gewoon iets waarbij je veel dekking moet houden en langzaam terrein moet winnen...
dus niet van die rushes, zoals in cod 1 of 2... dat je gewoon op een stuk of 6 Duitsers af ren en er niets aan overhoudt..

ik zoek gewoon iets waarbij je veel dekking moet houden en langzaam terrein moet winnen...
dus niet van die rushes, zoals in cod 1 of 2... dat je gewoon op een stuk of 6 Duitsers af ren en er niets aan overhoudt..
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
-
- Lid
- Jonkerman
- Lid
Call of Duty moet je niet spelen als je een realistische game zoekt. Dan zou ik (modern) Operation Flashpoint: Dragon Rising gaan spelen (erg gave game). Al heeft CoD4 (de missie in Tsjernobyl) en CoD6/MW2 (in de bergen (had hem in 6 uur op hardened uitgespeel)) erg gave stealth missies.
- Panzer5
- Lid
- Stefan
- Lid
Dan wel Hells Highway, die heb ik ook. Is ook best een vet spel.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IFhDW3BYyXk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IFhDW3BYyXk&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Maar ben momenteel bezig met GTA 4.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IFhDW3BYyXk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IFhDW3BYyXk&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Maar ben momenteel bezig met GTA 4.
-
- Lid
thanks voor de antwoorden.
dan ga ik op zoek naar die Operation Flashpoint: Dragon Rising
dan ga ik op zoek naar die Operation Flashpoint: Dragon Rising

-
- Lid
- Robin V
- Lid
Demo van L4D 2. Ziet er echt awesome uit.
Neen, maar ik dacht wel gehoord te hebben dat er ook daar een uiterst sterk verhaal in zat.iknowdintoo schreef:Robin, heb je één van de Max Payne-games al eens gespeeld?
Ghost Recon Advanced Warfighter (1 & 2). 1 kogel en het is opnieuw beginnen.Robbert A schreef:he,
ik heb een vraagje...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.