Wat vinden jullie van Emo's
- kar 98k
- Lid
Wat vinden jullie van Emo's
hoi, ik vroeg me af wat jullie van emo's vinden.
Ik zelf word er helemaal gestoord van en jullie??
Laat het weten.
groetjes Nick
Ik zelf word er helemaal gestoord van en jullie??
Laat het weten.
groetjes Nick
- Michael Wittmann
- Lid
- Sjoerd
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Michael Wittmann
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Bedankt voor de verduidelijking. Willen jullie dan opmerkingen in de trend van 'scheermesjes en stiletto's naar ze toe werpen' ook voor je houden?
Het feit dat je ze niet begrijpt, of dat je het niet met ze eens bent is geen excuus om dit soort termen te bezigen. Leden van een forum over de WO2 zouden dat toch moeten begrijpen...
Het feit dat je ze niet begrijpt, of dat je het niet met ze eens bent is geen excuus om dit soort termen te bezigen. Leden van een forum over de WO2 zouden dat toch moeten begrijpen...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
-
- Lid
Meestal zijn ze hun hele leven gepest en proberen ze zo aandacht te krijgen.Shifty schreef:Figuren die hun haar & ogen zwart verven en constant liggen huilen en in hun polsen liggen snijden.Sjoerd schreef:Wat zijn 'EMO's'?
Daarnaast @allen: let een beetje op het taalgebruik. Termen als 'ze zuigen als de t*ring' zien we hier liever niet.
-
- Lid
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Laat die mensen maar doen. Als die naar een ***band als My chemical romance willen luisteren is dat hun zaak. Ik ga zowiezo niet met Emo's om. Zij zitten waarschijnlijk ook te roddelen over jumpers enzo...
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik wel dat 'My Chemical Romance' een paar goeie nummers heeft...
Maar een Emo ben ik dus niet... behalve als zij ook veel naar Rock luisteren en een baard hebben...
Maar een Emo ben ik dus niet... behalve als zij ook veel naar Rock luisteren en een baard hebben...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.