Het overgrote deel van de mensen die hier tot nu toe gereageerd hebben, hebben duidelijk geen enkel idee waarover ze het hebben en hebben de hersenen er nog niet voor om ook maar enigszins te relativeren.
Daarnaast lopen ze hier EMO's af te kraken terwijl ze zelf misschien wel met een kale kop rondlopen, naar hardcore luisteren en lonsdale kleding rondlopen en vooroordelen over "hun soort" niet kunnen hebben.
Heb in die 2 jaar dat ik hier op het forum zit echt nog NOOIT een topic gezien waarin zoveel gegeneraliseerd, afgekraakt, uitgescholden en belachelijk gemaakt wordt. Wat een hersenloos gel*l zeg!!! Ga je met z'n allen(lees: het grootste deel) een end lopen schamen.
Wat heeft de media in godsnaam met jullie beeldvorming over EMO's gedaan. Echt te triest voor woorden dit. En dan ben ik nog niet eens EMO, kun je, je voorstellen!!!
Het lijkt me inmiddels ook wel duidelijk dat de term EMO niet echt duidelijk meer is te defineren. Dit is echt een zeer versplinterd begrip waar heel veel verschillende soorten mensen onder vallen. Hoewel er wel veel aardig op mekaar lijken misschien(door kleding en model van de haren) zijn de karakters ontzettend uiteenlopend.
Zo ken ik bijvoorbeeld een EMO die echt de meest vrolijke en optimistische persoon is die ik maar ken.
Dit topic is werkelijk een schande voor dit forum en zou dan ook graag zien dat hij gesloten wordt. Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeurden zulllen we gaan merken maar ik hoop in ieder geval van wel.
(P.S. moet trouwens ook zeggen dat ik uitermate teleurgesteld ben over de te verwerpen reacties van enkele moderators die gewoon dom met de stoom meelulden en er ook vrolijk op los generaliseerden. Heel erg jammer. Ik had van hen toch echt beter verwacht...

)
(P.S.2 Nogmaals ik ben zelf niet eens een EMO en heb ook niet echt meer afiniteit met die muziek dan een gemiddeld persoon dat van (hard)rock, punk en grunge houdt. En toch ben ik zo teleurgesteld en verbaasd, dat wil wel wat zeggen denk ik zo...

)