Agoed om het een en ander recht te zetten over mijn uitspraken want volgens mij word het een beetje verkeerd opgevat...
Zoals in mijn eerste bericht van dit topic vind ik het vreemd en mischien zelfs lachwekkend dat iedereen zo'n probleem kan maken over subculturen, ik bedoel of je nou EMO of Gothic of gabber of wathever bent, als je er zelf tevreden mee bent en mij er verder buiten laat vind ik het best!
Ik heb niets tegen EMO's sterker nog ik heb een hele goede maat van mij die EMO is en elke dag met een big smile loopt (dus niets van da emotionele...) Ik heb ook punkervrienden gabbervrienden zelfs hiphopvrienden, en ik vind het allemaal best...
Vele uitspraken in dit topic gaan ook zeker tever, maar ik had daar nog niet echt naar gekeken aangezien dit niet mijn moderatorstukje is...
Natuurlijk worden subculturen door de media flink aangedikt, als er iets nieuws is zit er geld is... maak het commercieel en *ping* kassa...
Een van die kenmerken van EMO's is het haar geworden, maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat iedere EMO dat heeft...
Net zoals dat iedere gabber op nike air schoenen zou lopen, niet het geval dus... Je kan het dus beschouwen als een aangedikte media gekte, en ja, het haar valt bij de
meeste EMO's op... maar dat wilt niet zeggen dat iedere EMO dat heeft, mischien ben ik wel een gabber, ik denk niet dat dat er vanaf spat als je mij in het echt ziet, maar je hoeft niet alles te uiten door haar of kleding. Tevens vind ik het ook altijd wel vreemd van dat snijden, eerst waren de Gothic's die dat zogenaamd zouden doen, nu opeens de emo's agoed elke emo die ik ken of een beetje ken heeft geen krasje op zijn armen

.
Agoed om een lang verhaal kort te maken wil ik sowiso een bericht even veranderen van mijzelf, ik heb gezegd dat emo's zichzelf in een hokje stoppen, iets wat gedeeltelijk waar is maar de grootste ''inhokjesstoppers'' blijven de media, die verdienen er immers geld mee.
Voor diegene die ik met mijn berichten heb beledigd, mijn exuses. Ik sluit dit topic niet maar ik heb wel een boodschap aan iedereen die reageert:
Ook al mag je nog zo'n ''hekel'' hebben aan een groep, een beetje respect tonen kan geen kwaad
Gr
Sobel