America's Army

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

America's Army

Bericht door Operation Overlord »

Al bladerend door het topic 'Welke game speel jij nu?' van King tiger in de Babbelbox kwam ik erachter dat er een paar mensen het spel America's Army spelen ( http://www.americasarmy.com ). Dit is een shooter, maar geen Call of Duty rambo- style achtige; integendeel het is juist heel strategisch, en het is uitsluitend multiplayer. Het spel is gratis te downloaden op bovengenoemde site, even een accountje aanmaken en you're good to go; zeker een aanrader!

Het is de bedoeling zoveel mogelijk 'honor' te verzamelen; punten dus die je kan krijgen door mensen te doden, of objectives te doen bijvoorbeeld. 100 is het hoogste, ik het momenteel 41.

Nu was mijn vraag: Misschien is het wel een leuk idee om een wo2.nl Forumclan op te richten, of in ieder geval om af en toe eens met of tegen elkaar te spelen. Niet heel vaak, maar gewoon 3 of 4 x per maand ofzo?

MVG,

Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik ben zojuist weer 's begonnen met AA.. Blijf het leuk vinden en nu is het wel een fijne uitlaatklep voor de eindexamenstress.. :)

Heb ik meteen een vraagje, ik heb al mijn badges gehaald bij die trainingen. Wanneer kan je in een Special Forces map (zoals Hospital) dan met de SF wapens spelen enzo? Ik heb 't eigenlijk wel gehad met een AK47 en heb een hele mooie set-up gemaakt van een wapen, maar die kan ik dus niet gebruiken.. Zit nu op honor 11. :D

De map die ik zelf het meest speel is Bridgecrossing en meestal gebruik ik gewoon de M16. Ik ben een sluipschutter van niets en met de AR kom ik ook niet echt ver.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Bij 15 Honor :)

Het is belangrijk om een stuk of drie heel verschillende sets te hebben, zoals eentje voor Close Quarter Battle, het liefst met Aimdot en granatenwerper, of bijvorbeeld op een map zoals Bridge Crossing een Bipod en een Acog 4X, zodat je goed kan snipen, en geluidsdemper is ook altijd handig :) Flares werken trouwens niet...

Ik speel Bridge Crossing ook het meest, samen met SF Pipeline.

BtW: Heb je wel de nieuwste versie met patch gedownload?
Dus eerst versie 2.8.0 en daarna gepatched naar versie 2.8.1?

MVG,

Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jup ik heb ook 2.8.1. Moet nog even doorspelen dus. Ik heb al verschillende sets gemaakt, maar één vind ik toch erg mooi.. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Ik wacht met spelen tot er een nieuwe patch uit is, deze is crap.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Gne gne 64 honor :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Zo! :)

Hey Sobel, heb je misschien zin om nu even met elkaar te spelen?
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Mijn pc is een tijd geleden gecrasht (2 weken terug) sindsdien heb ik het niet meer geinstalleerd totdat ik mijn nieuwe pc heb :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Ok, vooral geen Windows Vista nemen.....

Fijne avomd,

Operation Overlord

BTW: Hoe kan je eigenlijk nog op het forum komen als je pc is gecrascht? Of zit je op een andere pc?
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik heb heel XP opnieuw geinstalleerd maar ik had geen zin om AA te installeren aangezien ik over 3 weken een nieuwe pc heb :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Operation Overlord schreef: BtW: Heb je wel de nieuwste versie met patch gedownload?
Dus eerst versie 2.8.0 en daarna gepatched naar versie 2.8.1?
Dit is niet nodig, er is nu ook een volledige versie in 2.8.1 uit. Dan hoef je niet meer te patchen.

Dit is mijn account;
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=285117
Op deze site is AA trouwens ook te downloaden, bovenaan bij hoe kan het ook anders... "Downloads" :wink:

Ik heb ook best veel Bridge Crossing gespeeld, maar vind de nieuwe maps nu wel gaaf (Rivervillage bijv.), vooral Sniper (ik daag je uit hehe) :wink:

Ik vind dit wel de beste shooter, ook omdat je moet nadenken met wat je doet, en niet zoals bij bijv. COD een beetje als een gek om je heen staat te 'sproeien' :lol:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=443678

Deze is van mij, ik moet eerlijk zeggen dat ik samen met mijn broer op dit account zit, maartoch, Hospital blijft een mooie map :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Cossack schreef:Ik wacht met spelen tot er een nieuwe patch uit is, deze is crap.
Dat heb ik vaker gehoord..
AA schijnt nu veel trager te zijn.

Overigens kan ik de map Border niet spelen, ik voldoe wel aan de systeemeisen.. Wel op het minimum geloof ik..
2,4 GHz
512 MB Ram
ATI Radeon 9800 PRO 128 MB

De map laad gewoon niet.. Ik krijg het laadscherm, en dan wacht je.. En nog meer wachten, en als maar wachten en er komt niets.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

AA is niet trager, je pc is traag :lol:

De nieuwe generatie games vraagt gewoon veel meer van je systeem! 1gb RAM is dan ook zeker aan te raden!

Bij mij doet ie het gewoon prima, terwijl mijn pc ook alweer anderhalf jaar oud is!
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Niet dat AA traag is, ik krijg AA geeneens opgestart.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gesloten