Ja de planning laat inderdaad nogal te wensen over, ik had maandag en dinsdag alle 3 mijn profielvakken (ma: DU en ECO en di: GS) waar je dus maar 1 onvoldoende in mag hebben... lekkere planning dus inderdaad!Tovarisj schreef:Vooral omdat die randdebielen wiskunde samen met Grieks hebben gepland.
Eindexamen 2007
-
- Lid
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
- Auke J.
- Lid
Beetje laat misschien maar ik doe ook examen! Op HAVO niveau heb ik nu economie, nederlands en geschiedenis gehad ( eco en geschiedenis waren verdraaid lastig! 30 open vragen! :S ) Vrijdag heb ik biologie en frans, frans is geen probleem, ik zie alleen tegen bio op, is altijd lastig geweest...
Verder wens ik iedereen succes met zijn nog te maken examens!
Verder wens ik iedereen succes met zijn nog te maken examens!
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
- Dodo
- Lid
Bij de HAVO geschiedenis toets waren de meeste klachten ooit binnengekomen bij LAKS! Ook VWO vond ik m verdraaid lastig.
Morgen Latijn.. Lekker de Aeneis van Vergilius (deels) uit mijn hoofd moeten leren...
Morgen Latijn.. Lekker de Aeneis van Vergilius (deels) uit mijn hoofd moeten leren...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Dodo
- Lid
Tja, leren is toch wel aan te raden bij een eindexamen.Rednas schreef:Hij was ook bijzonder lastig (als je niet geleerd had...)Dodo schreef:Bij de HAVO geschiedenis toets waren de meeste klachten ooit binnengekomen bij LAKS!
Vandaag Latijn gehad, proefvertaling was best lastig, maar de rest ging wel redelijk..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Dodo
- Lid
Ging wel goed. Ik heb het net nagekeken.. En heb ongeveer 35 punten behaald, hoewel ik vrij streng ben geweest en ik mijn betoog niet heb nagekeken. Zit dus tussen de 5,5 en de 7,5 in.Tovarisj schreef:En hoe ging Economie 1,2 onder mijn mede-VWO'ers?
Ikzelf heb geen idee, als ik een 5,7 heb, sta ik in ieder geval een 6.
Ik vond het wel een vervelend examen. Erg weinig reken opgaven, en zeer veel beredeneer opgaven. Niet echt eerlijk, want zo worden de vaardigheden die je hebt opgedaan niet goed getest. Sommigen zijn nu beter in het beredeneren en verklaren van de economie en andere zijn weer beter in het bereken van effecten. De laatste groep was duidelijk in het nadeel.
Volgens mij word dit examen behoorlijk omhoog gecorrigeerd...
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Vanochtend een Duits 1,2 eindexamen gemaakt. Ging erg goed. Waarschijnlijk zit ik ergens rond de 7,5... Dat betekent dat ik Duits afsluit met een 8..
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Dat idee had ik ook.. Heb het niet volgehouden. Ik weet nu wel dat ik tot nu toe waarschijnlijk allemaal voldoendes heb gehaald. Behalve misschien geschiedenis.Eric schreef:En ik kijk me examens niet na, ik hoor het vanzelf wel...Luc J. schreef:Heel netjes Dodo!, vandaag laatste examen Wiskunde voor mij!
Dan Vakantie!
Morgen aardrijkskunde. Ik vervloek dat vak, wat een ellende is dat om te leren. Ongeloofelijk saai... Saai, saai, saai.. En dan vrijdag wiskunde, en dan een weekje naar Biarritz.
-
- Lid
Het zit erop!!!
Heb er over het algemeen wel een goed gevoel over, vanmorgen alleen nog Aardrijkskunde gehad, weinig kennisvragen maar was te doen...
Engels was gister echt een piece of a cake, had tussen de 7,1 en 9... Ken zelfs een jongen had tussen 9 en 9,6
Nu afwachten tot 15 juni, de uitslag!
Heb er over het algemeen wel een goed gevoel over, vanmorgen alleen nog Aardrijkskunde gehad, weinig kennisvragen maar was te doen...
Engels was gister echt een piece of a cake, had tussen de 7,1 en 9... Ken zelfs een jongen had tussen 9 en 9,6
Nu afwachten tot 15 juni, de uitslag!
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
- Dodo
- Lid