Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Brigadeführer Von Pratt schreef:Deze was ik nog vergeten...
'La Chouffe Ardense Blonde'
Enorm lekker biertje...niet door iedereen gekend en spijtig genoeg ook niet veel op café te vinden...
idd een ferm goed biertje, leuk dorpje trouwens met onderaan de heuvel een uiterst gezellig cafeetje, ik moet er eens terug heen, goeie herineringen..
Zopas nog met smaak een Leffe gedronken.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
mannerheim schreef:
Ja, Limburgs hè. Bijna alle Limburgse bieren zijn goed.
En, ok al ben ik nog geen 16, een Krombacher of een Jupiler gaan er wel in.
Leve Belgie! Hier mag je dat wel drinken voor 16
Thuis mss, maar normaalgezien moet ge 16 zijn voordat ge op café een pint moogt bestellen.
oeps Ik ben dan gelukkig nog nooit een cafébaas tegengekomen die achter mijn pas vroeg.
Een vraag aan de leden die nog geen alcoholische dranken mogen kopen door hun leeftijd: hoe kom je eraan? Drink je alleen thuis en krijg je het van je ouders, koop je het zelf, of laat je het voor je kopen?
okke schreef:Een vraag aan de leden die nog geen alcoholische dranken mogen kopen door hun leeftijd: hoe kom je eraan? Drink je alleen thuis en krijg je het van je ouders, koop je het zelf, of laat je het voor je kopen?
Inderdaad, de helft van de gebruikers die hier antwoorden hebben volgens de wet nog niet eens de toelating om bier te drinken
On-topic: Ik studeer in Leuven en bijgevolg ben ik dus een echte stella-drinker.