Mijn nieuwste aanwinst !!
Hij was ruim 100 euro afgeprijsd bij de V&D, dat kon ik niet laten staan.
Hij heeft me uiteindelijk slechts 76,99 gekost, helemaal zelf betaald en ook helemaal zelf gekocht (Geen gezeik met ID)
Er zit 4 liter Amstel Bier in trouwens.
Wat is jullie favourit bier?
- Dodo
- Lid
- Dodo
- Lid
In een kratje bier zit bijna 8 liter (24x0,33L) en kan je ook voor 12 euri halen, je krijgt dan 3,90 statiegeld terug. Maarja, uit een kratje kan je niet tappen en uit zo'n fust blijft het lekker koel.Julian schreef:Oh, die vallen nog best mee, 12,- en dan krijg je nog 5,- statiegeld terug.
Houd er wel rekening mee dat je 4 liter hebt he, dat is best veel !
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Julian
- Lid
Inderdaad!
Overigens was de actie alleen in de V&D in Amsterdam (Kalverstraat) omdat deze gaat verhuizen. De rest van Nederland kan dus helaas niet van deze actie profiteren, zelfs niet als ze naar Amsterdam komen, want een kennis van m'n moeder heeft zojuist de laatste gekocht nadat hij de mijne zag
Overigens was de actie alleen in de V&D in Amsterdam (Kalverstraat) omdat deze gaat verhuizen. De rest van Nederland kan dus helaas niet van deze actie profiteren, zelfs niet als ze naar Amsterdam komen, want een kennis van m'n moeder heeft zojuist de laatste gekocht nadat hij de mijne zag