Wat doe jij voor de kost?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Om nog even op twee zaken in te haken, charismatisch leiderschap is iets dat je als persoon al moet hebben (qua karakter), je kan best een goed charismatisch leider zijn maar dat zegt niet dat je een goed militiar bent. En om mensen te vinden die zowel charismatisch leider zijn, als ook goed militiar is denk ik onmogelijk of financieel gezien onhaalbaar.

Wat je zegt over afvallers klopt volledig officieel houdt men rekening met een afvallers percentage van 25% (op 450 man) per jaar. In werkelijkheid ligt dit nog iets hoger.
Laatst gewijzigd door michiel01 op 06 jun 2007, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

michiel01 schreef:Om nog even op twee zaken in te haken, charismatisch leiderschap is iets dat je als persoon al moet hebben, je kan best een goed charismatisch leider zijn maar dat zegt niet dat je een goed militiar bent. (ik veronderstel nergens dat je het tegenovergestelde bedoelt hoor) Maar om mensen te vinden die zowel charismatisch leider zijn als goed militiar, ik denk dat 't onmogelijk danwel finacieel onhaalbaar is om mensen tijdens een keuring.
Wat je zegt over afvallers klopt volledig officieel houdt men rekening met een afvallers percentage van 25% (op 450 man) per jaar. In werkelijkheid ligt dit nog iets hoger.
Wat je hierboven schrijft kan ik helaas niet helemaal volgen maar ik heb je mijn antwoord gegeven in een PB. Gaan we daar even verder om dit 'schoon' te houden.
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Ik wilde even melden dat ik zojuist Cluster 4 heb gehaald,
Zowel fysiek als psychisch.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Robert-Jan schreef:Ik wilde even melden dat ik zojuist Cluster 4 heb gehaald,
Zowel fysiek als psychisch.
Gefeliciteerd, maar dan doe je dat wel in het verkeerde topic. :wink: Slowchat-topic is toch wat beter voor deze mededelingen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie