Doe de Stemtest
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Volgens de recentste peilingen zal dat deze verkiezingen (spijtig genoeg...) niet anders zijn...Shifty schreef:Sinds 1991 stijgt het Vlaams Belang (Blok) alleen maar ..

"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- mannerheim
- Lid
Even wachten: Vlaams Belang minder extreem dan Wilders?
Ik heb die test ook gedaan en er kwam ook VB uit. Ook ik schrok hier een klein beetje van.
Maar ik zou het nooit in mijn hoofd halen te stemmen op een man die een blank Europa wil en zegt dat hij zijn dochter verkeerd opgevoed zou hebben als ze mt een neger thuis zou komen.
Vlaams Belang is extremer dan Wilders, zeker.

Ik heb die test ook gedaan en er kwam ook VB uit. Ook ik schrok hier een klein beetje van.
Maar ik zou het nooit in mijn hoofd halen te stemmen op een man die een blank Europa wil en zegt dat hij zijn dochter verkeerd opgevoed zou hebben als ze mt een neger thuis zou komen.
Vlaams Belang is extremer dan Wilders, zeker.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Is dat volgens U een uitspraak van De Winter ? Leuk, spijtig dat ik die zelf, als Vlaming, nog nooit gehoord heb.mannerheim schreef: Maar ik zou het nooit in mijn hoofd halen te stemmen op een man die een blank Europa wil en zegt dat hij zijn dochter verkeerd opgevoed zou hebben als ze mt een neger thuis zou komen.

- mannerheim
- Lid
http://www.rtl.nl/(vm=/shows/jensen/hom ... _plain.xml
Alhoewel ik veel punten van het Vlaams Belang wel kan waarderen, vind ik dat De Winter nogal wat domme uitspraken kan doen.
Maar mensen, dit begint een discussie te worden, en die horen ergens anders thuis. Waar ze niet terecht kunnen.
Alhoewel ik veel punten van het Vlaams Belang wel kan waarderen, vind ik dat De Winter nogal wat domme uitspraken kan doen.
Maar mensen, dit begint een discussie te worden, en die horen ergens anders thuis. Waar ze niet terecht kunnen.

- Shifty
- Lid
- Contacteer:
De Winter is altijd zeer verfijnd geweest in z'n uitspraken. Dat zijn zo'n uitspraken die totaal uit de context getrokken zijn. Wat die Jensen betreft .. belachelijk figuur. Die man hoort alleen wat hij wil horen.
Laatst gewijzigd door Shifty op 04 jun 2007, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Dan moet het Vlaams Belang de absolute meerderheid hebben. En dat duurt nog wel een paar jaren.Rednas schreef:Dus binnenkort is er een onafhankelijk Vlaanderen?
Er bestaat nog altijd een Cordon Sanitair in België.
-
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Mijn excuus voor de opmerking over Vlaams Belang. Het lijkt erop dat het werkelijke onderwerp van dit topic verlaten wordt om over de inhoud en aanhang van Vlaams Belang verder te kunnen praten.
Ik hoop dat we weer verder over de Stemtest kunnen praten.
Ik hoop dat we weer verder over de Stemtest kunnen praten.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Het Vlaams Belang had bij de laatste verkiezingen ruw geschat een 20% van de stemmen in België. Dit wil zeggen dat voornamelijk 2 miljoen van de Belgen (vooral Vlamingen) voor het Vlaams Belang Stem.Rednas schreef:Hoeveel % van de Vlaamse bevolking wil eigenlijk een zelfstandig Vlaanderen?
In Vlaanderen zijn er 6 miljoen Vlamingen. Dus omgerekend stemt 33% van de Vlamingen op het Vlaams Blok. Dit wil echter niet zeggen dat zij een onafhankelijk Vlaanderen willen. Dat is nog altijd niet punt 1 op de agenda.
Nu verder on-topic!
- Robert-Jan
- Lid
- Contacteer:
- Mike.H
- Lid
Vlaams Belang 66,6%
Open VLD 42,4%
Lijst Dedecker 39,8%
N-VA 39,3%
Tsja weet niet heel veel van de Belgische politiek af, maar wel dat het volgens mij handiger is als er een onafhankelijk Vlaanderen komt..
Open VLD 42,4%
Lijst Dedecker 39,8%
N-VA 39,3%
Tsja weet niet heel veel van de Belgische politiek af, maar wel dat het volgens mij handiger is als er een onafhankelijk Vlaanderen komt..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae