Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aangezien het vandaag verkiezingen waren in België vroeg ik me af of er mensen zijn die, net als ik, hun keuze wil bekendmaken. Zo zien we ook wat er onder WO2-geïnteresseerde leeft.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Had je evengoed niet kunnen stemmen. Het enige wat zal veranderen zijn de zitjes. Veel geblaat en weinig wol, alle traditionele partijen zijn hetzelfde...
Robin Vercammen schreef:Had je evengoed niet kunnen stemmen. Het enige wat zal veranderen zijn de zitjes. Veel geblaat en weinig wol, alle traditionele partijen zijn hetzelfde...
Als het Belgische systeem op het 'ollandse lijkt. Dan heb ik hier maar 1 ding op te zeggen:
Vermoedelijk is Yves Leterme de nieuwe Eerste Minister (zelfs verklaarde hij dat hij zijn mandaat als minister-president ging uitdoen...). Hij wordt door de Nederlandse pers niet voor niets de Belgische Balkenende genoemd.
NVA stelt niets voor zoalng het zich bij CD&V houdt. VB is nog altijd uitgesloten en de enige partij die het cordon zou kunnen breken is LDD, jammer genoeg niet voor een meerderheid.