Waar ga jij heen op vakantie?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door coco »

Don't be silly put a rubber on your willy, aan de andere kant doe dat maar niet bezorg je mij weer werk :lol:.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door fritz derochebrune »

Net alles geregeld voor de zomervakantie: twee weekjes naar Duitsland, lekker langs 't Felsennest wandelen :mrgreen:
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Jauke »

nergens, zo als altijd :/
Gebruikersavatar
Linkert
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 okt 2010, 22:43
Locatie: Linkhout
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Linkert »

In juli weer naar Normandië. Musea en stranden bezoeken, das vakantie voor mij.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Mar10e »

In de laatste week van juli ga ik met een vriendin naar Brno en daarna gaan we voor een paar dagen naar Praag. Vanuit Praag gaan we ook een dagje naar Theresienstadt :D
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door panzer lehr »

Eigenlijk niet veel gepland dit jaar enkel in juli een weekendje naar schotland ga mischien een kilt kopen. :lol:
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door platoz »

Ben al op vakantie geweest :lol:

Heb op gezellige wijze met vrienden wat van de traditionele Engelse cultuur opgesnoven. Ga voortaan buiten het hoogseizoen om, scheelt ook een paar centen...

Een ZZZ-vakantie (zon, zee en zuipen) is inderdaad ook niets van mij. Ik zou bovendien niet weten waarom je juist daarvoor helemaal voor naar chersonissos moet. Persoonlijk kom ik op vakantie ook het liefst helemaal geen enkele Nederlander tegen. Op een camping zul je mij dus niet vinden. Als ik wel eens vraag aan mensen wat ze op vakantie allemaal gezien hebben, komen ze vaak niet verder dan het strand, de boulevard, de discotheek en het zwembad :roll: Maar goed, ieder z'n eigen plezier.

Bij mij staat Scandinavië al heel lang op het verlanglijstje. Moest er volgende keer eigenlijk maar eens van komen :)
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Mar10e »

platoz schreef:Ben al op vakantie geweest :lol:

Heb op gezellige wijze met vrienden wat van de traditionele Engelse cultuur opgesnoven. Ga voortaan buiten het hoogseizoen om, scheelt ook een paar centen...

Een ZZZ-vakantie (zon, zee en zuipen) is inderdaad ook niets van mij. Ik zou bovendien niet weten waarom je juist daarvoor helemaal voor naar chersonissos moet. Persoonlijk kom ik op vakantie ook het liefst helemaal geen enkele Nederlander tegen. Op een camping zul je mij dus niet vinden. Als ik wel eens vraag aan mensen wat ze op vakantie allemaal gezien hebben, komen ze vaak niet verder dan het strand, de boulevard, de discotheek en het zwembad :roll: Maar goed, ieder z'n eigen plezier.

Bij mij staat Scandinavië al heel lang op het verlanglijstje. Moest er volgende keer eigenlijk maar eens van komen :)
Als je naar Noorwegen gaat, kan ik je de Besseggen aanraden. Het is daar echt zo onbeschrijvelijk prachtig. Zelfs foto’s kunnen het niet laten zien, dus je moet er echt zelf heen. Met mooi weer is het uitzicht prachtig en met slecht weer is het een heerlijke uitdaging. Ik ben er zelf al twee keer geweest en ik heb er nog niet genoeg van.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Eric »

Vorig jaar Chersonissos geweest, dit jaar Lloret de Mar maar is uitproberen...
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
rene1945
Lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 jun 2011, 15:59
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door rene1945 »

ik ga eerst een paar dagen naar Rome en daarna ergens in toscane twee weekjes
Opgeheven account 4914

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Jentyyy schreef:Normaal gezien in krokus naar de Ardennen, in de Paasvakantie een weekend naar Normandië en als alles goed zit in de grote vakantie naar Mallorca.
Plannen zijn na een halfjaar al gewijzigd; Normandië ligt achter de rug. In juli gaan we rondtoerren met de caravan in Zuid-Engeland en dan in Augustus naar Kreta!

Oja, ook nog in de streek fietstochtjes doen en de krijgsgeschiedenis opsnuiven.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door coco »

@Martine, mooie omgeving Praag/Terezín als ik ooit mijn vriendin zover krijg ga ik daar wonen!
Het is wel best een stukkie reizen hoor tussen Brno en Praag, en als ik je een tip mag geven ga met het openbaarvervoer (lees trein) kost geen drol en er wordt niet in je auto ingebroken.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door SS collector »

Volgende week voor mij 3 dagen naar Londen ^^
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Jolijn »

Maandag,dinsdag en woensdag een 3-daagse excursie naar Xanten/Epen. Naar Archeoligisch Park Xanten, en het RömerMuseum :)
Ook nog wat doen met veldwerk, en nog een soort van opdrachten in APX met een filosofische achtergrond.

En dan eind Augustus naar Normandië, toch wel het toppunt van de aankomende vakantie. Het begin van de vakantie werken, en ook nog een weekje met m'n beste vriendin weg ;)

Dat is zo'n beetje mijn planning.

Oja, voor ik het vergeet, in september een 5-daagse naar Trier, ivm KCV. Ook erg leuk natuurlijk :)
En dan staat voor in het 5e schooljaar (zit nu in de derde, ben over naar de 4e nog ongeveer 1,5 jaar dus :) ) een reis naar Rome geplant, 10 dagen voor zover ik weet. Maarja dat duurt dus nog wel een tijd...
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Mar10e »

coco schreef:@Martine, mooie omgeving Praag/Terezín als ik ooit mijn vriendin zover krijg ga ik daar wonen!
Het is wel best een stukkie reizen hoor tussen Brno en Praag, en als ik je een tip mag geven ga met het openbaarvervoer (lees trein) kost geen drol en er wordt niet in je auto ingebroken.
We zijn afhankelijk van het OV, dus de keus is zo gemaakt ;)
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Plaats reactie