Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Morgen begint weekje vakantie voor mij.. hehe lekker ff weg...
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

We hebben hem!!! het heeft wat tijd gekost maar ik heb eindelijk de nieuwe Ipod Touch 16 Gb Binnen!!!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Nog een paar nachtjes slapen en dan komt mij nieuwe pc als het goed is binnen...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

hier een bericht van mijn ipod met internet functie!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Ja! Eindelijk. NHL 08 :)
Maar is er verder iemand hier die dit spel heeft?
En waarom is er geen publiek op tribunes?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

ik ga morgen naar amsterdam voor 3 dagen! :D
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Verhuizen

Bericht door asjemenou »

Laat ik ook eens wat zinnigs vermelden hier. Ik ben nog steeds bezig met klussen in m'n nieuwe huis. Hopelijk kan ik dit grotendeels nog voor december a.s. afronden en dan kan ik eindelijk gaan verhuizen. Ik ben afgelopen mei al begonnen met het inpakken van spullen die ik niet alledaags gebruik. Dit geldt ook voor mijn militariaverzameling. Deze zit momenteel geheel opgeborgen in dozen. Ik woon dus al bijna een half jaar in een soort van pakhuis. Tussen de verhuisdozen dus. Het is momenteel super ongezellig in mijn huis want ook de meeste wandversieringen, foto's e.d. zijn al van de muur.
Tijd voor de militariaverzameling heb ik voorlopig ook niet. Wat dus betekent dat er momenteel ook geen nieuwe aankopen worden gedaan.
Ik hoop dat ik na december voorlopig even verlost ben van het verhuizen. Het is namelijk niet echt mijn hobby.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Inderdaad... verhuizen wens ik mijn ergste vijand niet toe. Hopelijk is je nieuwe woning een verbetering ten opzichte van je oude, anders is het helemaal geen pretje.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

[quote="Sjoerd] verhuizen wens ik mijn ergste vijand niet toe. [/quote]

Ik heb helemaal geen problemen met verhuizen, ben in 6 maand 2 keer verhuist, eerst wouden me ouders naar een groot huis ''op de ruimte'' maar me ouders wouden zo snel al weer weg, omdat het huis té groot was en omdat de tuin te groot was. (mijn vader is licht gehandicaped aan zijn voeten, hemofolie) mijn broertje dacht dat het er spookte, netzoals mijn vader en onder tussen zijn in diezelfde 6 maand 3 famillie leden over leden, dus was die periode niet echt een hoogte punt.

Nu woon ik in de binnen stad, dit huis is net wat te klein, want ik kan in mijn kamer net geen 2 poppen kwijt :P
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Verhuizen

Bericht door asjemenou »

viny schreef:Ik heb helemaal geen problemen met verhuizen, ben in 6 maand 2 keer verhuist, eerst wouden me ouders naar een groot huis ''op de ruimte'' maar me ouders wouden zo snel al weer weg, omdat het huis té groot was en omdat de tuin te groot was. (mijn vader is licht gehandicaped aan zijn voeten, hemofolie) mijn broertje dacht dat het er spookte, netzoals mijn vader en onder tussen zijn in diezelfde 6 maand 3 famillie leden over leden, dus was die periode niet echt een hoogte punt.

Nu woon ik in de binnen stad, dit huis is net wat te klein, want ik kan in mijn kamer net geen 2 poppen kwijt :P
Zover ik weet spookt het niet in mijn nieuwe woning. Ik heb er in ieder geval wel meer ruimte, dat dan weer wel. In één van de kamers ga ik in ieder geval m'n militariaverzameling uitstallen. Ik ben er nog niet helemaal uit of hoe ik alles ga neerzetten. Ik moet nog op zoek naar een beetje behoorlijke etalagepop. Ik heb wel een hele mooie maar deze is net iets te groot voor m'n WOII uniformen. Goed, eerst maar eens zorgen dat ik er kan gaan wonen.
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: Verhuizen

Bericht door viny »

asjemenou schreef:
viny schreef:Ik heb helemaal geen problemen met verhuizen, ben in 6 maand 2 keer verhuist, eerst wouden me ouders naar een groot huis ''op de ruimte'' maar me ouders wouden zo snel al weer weg, omdat het huis té groot was en omdat de tuin te groot was. (mijn vader is licht gehandicaped aan zijn voeten, hemofolie) mijn broertje dacht dat het er spookte, netzoals mijn vader en onder tussen zijn in diezelfde 6 maand 3 famillie leden over leden, dus was die periode niet echt een hoogte punt.

Nu woon ik in de binnen stad, dit huis is net wat te klein, want ik kan in mijn kamer net geen 2 poppen kwijt :P
Zover ik weet spookt het niet in mijn nieuwe woning. Ik heb er in ieder geval wel meer ruimte, dat dan weer wel. In één van de kamers ga ik in ieder geval m'n militariaverzameling uitstallen. Ik ben er nog niet helemaal uit of hoe ik alles ga neerzetten. Ik moet nog op zoek naar een beetje behoorlijke etalagepop. Ik heb wel een hele mooie maar deze is net iets te groot voor m'n WOII uniformen. Goed, eerst maar eens zorgen dat ik er kan gaan wonen.
Zelf geloof ik niet in spoken, maar wens ze jou niet toe.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Re: Verhuizen

Bericht door asjemenou »

viny schreef:
asjemenou schreef:
viny schreef:Ik heb helemaal geen problemen met verhuizen, ben in 6 maand 2 keer verhuist, eerst wouden me ouders naar een groot huis ''op de ruimte'' maar me ouders wouden zo snel al weer weg, omdat het huis té groot was en omdat de tuin te groot was. (mijn vader is licht gehandicaped aan zijn voeten, hemofolie) mijn broertje dacht dat het er spookte, netzoals mijn vader en onder tussen zijn in diezelfde 6 maand 3 famillie leden over leden, dus was die periode niet echt een hoogte punt.

Nu woon ik in de binnen stad, dit huis is net wat te klein, want ik kan in mijn kamer net geen 2 poppen kwijt :P
Zover ik weet spookt het niet in mijn nieuwe woning. Ik heb er in ieder geval wel meer ruimte, dat dan weer wel. In één van de kamers ga ik in ieder geval m'n militariaverzameling uitstallen. Ik ben er nog niet helemaal uit of hoe ik alles ga neerzetten. Ik moet nog op zoek naar een beetje behoorlijke etalagepop. Ik heb wel een hele mooie maar deze is net iets te groot voor m'n WOII uniformen. Goed, eerst maar eens zorgen dat ik er kan gaan wonen.
Zelf geloof ik niet in spoken, maar wens ze jou niet toe.
Ik geloof ook niet zo in spoken. Al ken ik wel een bizar verhaal wat wel enig verband met spoken heeft. Ik ken iemand die in een huis heeft gewoond waarbij de voorgaande huurder is overleden in de badkamer. Deze persoon, een bejaarde man, had toen zo'n 2 weken voor dood in de badkamer gelegen voordat hij werd gevonden. Hij was overigens wel een natuurlijke dood gestorven. In de badkamer hing dan ook een apart luchtje. Misschien niet zo smakelijk om te vertellen maar bij het ontbinden van een menselijk lichaam komt o.a. lichaamsvocht vrij. Dit was dus in de tegels en voegen van de badkamer getrokken. De woningbouw heeft daarna de badkamer wel grondig onder handen genomen maar blijkbaar was dit niet genoeg om het aparte luchtje te doen laten verdwijnen. De persoon die ik dus ken heeft er overigens niet lang gewoond. Ze woonde er alleen en kon niet tegen het idee dat er iemand in dat huis was overleden.
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Ik kan je verzekeren, spoken bestaan :wink:
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Loek D. schreef:Ik kan je verzekeren, spoken bestaan :wink:
Verklaar je nader!! :evil:
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gesloten