Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Zojuist ingeschreven voor de kwart maraton in Egmond! heb er zin in :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

sobel schreef:Zojuist ingeschreven voor de kwart maraton in Egmond! heb er zin in :)
Succes! Ik kijk liever naar een maraton :)
Never Back Down
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

:P het is daar echt leuk om mee te doen hoor, langs het strand kei veel mensen, en ondanks de verwachte kou geeft het toch een sfeertje :) het word tevens uitgezonden op TV.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

viny schreef:Ben blij dat er toch wat sportieve lui op deze aardrot rond wandelen! Grapje hoor :P

Vind het erg vet dat je voor zo'n uitdaging gaat, zelf sta ik ook wel in voor een uitdaging, maar dan meer op militair gebied.
Ja is heerlijk van die grensverleggende dingen. Ik beperk me dan alleen tot mountainbiken en begin net pas de smaak te pakken te krijgen. Maar heb al wat extreme tochten voor ogen die ik over een aantal jaar wel wil gaan proberen als ik beter getraind ben op duurvermogen. :)
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Net geslaagd voor mijn rijbewijs. 8)
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

rutger schreef:Net geslaagd voor mijn rijbewijs. 8)
Gefeliciteerd :cheer:
Never Back Down
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Bedankt Jeroen :)
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Bericht door rood »

gefeliciterd man! Dure bezigheid dat rijbewijs :cry:
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

rutger schreef:Net geslaagd voor mijn rijbewijs. 8)
Van harte :), al een auto'tje op het oog?

En over alle sportieve mensen; Ik ben erg jaloers, ik ben al vanaf April (!) uit de roulatie door een gescheurde enkelband en het duurt me godse lang. Ik loop al bij de fysio, waar ik 1 keer p/week heenga voor hersteltraining en nu ben ik ook bij een kliniek geweest en vandaag MRI-scan laten maken, word er echt HELEMAAL GEK VAN, zo.

Zucht.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Bedankt allen. Zou wel graag een autootje willen hebben maar helaas is mij dat te duur. Heb altijd nog de auto van mijn ouders 8)
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Virus of Life
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 dec 2007, 21:17

Bericht door Virus of Life »

Hebben jullie al veel last gehad van Neo-nazi's en holocaust-ontkenners?
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Virus of Life schreef:Hebben jullie al veel last gehad van Neo-nazi's en holocaust-ontkenners?
Hmm valt volgens mij wel mee? als ze er al zijn worden ze snel gebanned enzo :).
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Virus of Life
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 dec 2007, 21:17

Bericht door Virus of Life »

Mike.H schreef:
Virus of Life schreef:Hebben jullie al veel last gehad van Neo-nazi's en holocaust-ontkenners?
Hmm valt volgens mij wel mee? als ze er al zijn worden ze snel gebanned enzo :).
Dat is wel positief dan.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zeker, zeker, die mensen horen hier zoiezo niet :).
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

De staff/crew probeert altijd zo alert mogelijk te zijn op ongewenste types en probeert om zo snel mogelijk actie te ondernemen waar nodig.

Wij zijn echter ook maar mensen en uiteindelijk is dit forum van ons allemaal en hebben we wat dat betreft een gedeelde verantwoordelijkheid.
Mochten wij dus iets (dreigen te) missen, stuur dan gerust een PB naar de moderator van het onderdeel waar je iets opviel of anders naar een staff-lid dat op dat moment online is.

Hopelijk begrijpen jullie dat we niet iedereen altijd persoonlijk op de hoogte kunnen stellen van de uiteindelijk genomen beslissing en/of maatregel(en).
Soms wordt dezelfde persoon meermalen gemeld en dan zit ik straks de halve dag te PB-en.

Thanks.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten