Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Alex »

Was weer een gruwelijk feessie 8) _/-\o_
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

Iemand die trouwens weet wat er met bodem-vondsten.nl aan de hand is? Ik kom er al dagen niet meer op. Internetpagina geeft aan dat de site disabled is.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

rutger schreef:Iemand die trouwens weet wat er met bodem-vondsten.nl aan de hand is? Ik kom er al dagen niet meer op. Internetpagina geeft aan dat de site disabled is.
Misschien mega-update?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door racefiets »

De webhost ligt eruit. NT weet op het moment nog niet hoe lang het gaat duren.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

racefiets schreef:De webhost ligt eruit. NT weet op het moment nog niet hoe lang het gaat duren.
Ok, bedankt voor de info!
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Max.
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2009, 20:45
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Max. »

Hee jongens :)
Even een vraagje, ik ben op dit moment bezig met een site over de luchtlandingstroepen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Ik zoek alleen nog auteurs voor het schrijven van artikelen.
Zijn hier geïnteresseerden?? :)
Als jullie wat meer informatie willen zeg het maar :P
http://www.airborneresearch.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Von Pratt »

Max. schreef:Hee jongens :)
Even een vraagje, ik ben op dit moment bezig met een site over de luchtlandingstroepen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Ik zoek alleen nog auteurs voor het schrijven van artikelen.
Zijn hier geïnteresseerden?? :)
Als jullie wat meer informatie willen zeg het maar :P
Een beetje meer info zou al handig zijn.. 8)
Welke luchtlandingstroepen ? Welke campagnes ? Wat is de link van jou site ? Wordt dat betaald of vrijwillig ?
...

Sorry voor de vele vragen hoor, maar ik ben wel benieuwd en nu weet ik in principe niets..
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Max.
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2009, 20:45
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Max. »

Brigadeführer Von Pratt schreef:
Max. schreef:Hee jongens :)
Even een vraagje, ik ben op dit moment bezig met een site over de luchtlandingstroepen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Ik zoek alleen nog auteurs voor het schrijven van artikelen.
Zijn hier geïnteresseerden?? :)
Als jullie wat meer informatie willen zeg het maar :P
Een beetje meer info zou al handig zijn.. 8)
Welke luchtlandingstroepen ? Welke campagnes ? Wat is de link van jou site ? Wordt dat betaald of vrijwillig ?
...

Sorry voor de vele vragen hoor, maar ik ben wel benieuwd en nu weet ik in principe niets..
Heb je inderdaad gelijk in :wink:
De site is op dit moment nog niet in de lucht, maar kan d.m.v. wat bestanden wel laten zien wat er nu af is....
De site is gericht op alle luchtlandingstroepen van WO2, maar vooral die van de Verenigde Staten.
De artikelen op de site gaan dan bijvoorbeeld over: D-day, Market Garden, het Ardennenoffensief, een algemeen verhaal over de divisies, biografieën van belangrijke personen, uitleg over bepaalde uitrustingstukken en natuurlijk alles wat te maken heeft met airborne in de vorm van films of boeken.
Als iemand hier nog onderwerpen aan toe te voegen heeft zijn die uiteraard ook welkom.
Het gaat hier wel om vrijwilligerswerk en wordt dus niet betaald.

Voor meer informatie, schreeuw maar een keer :P
http://www.airborneresearch.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
de korte golf
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:36
Locatie: Terherne
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door de korte golf »

Haha, ik en De korte golf (ik ben eigenlijk Iknowdintoo) zitten om te klooien met Teamviewer 4, kan je iemand anders computer besturen.. Ik typ nu dus een bericht vanaf mijn eigen computer, maar zie het beeld van De Korte Golf.
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door iknowdintoo »

Net terug van de Koninginnedag-rommelmarkt in Leeuwarden, een paar LP's gekocht die ik nu op aan het nemen ben (nu David Bowie - Heroes, daarna The best of Little Richard of 779arley Live).
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

'K dacht: laat ik maar weer s kijken hoe het hier aan toe gaat! Nu net een half uurtje rond gekeken, en alles is nog een beetje hetzelfde. Vooral het reenactment-topic was grappig, de discussies worden om de 5 pagina's herhaalt! :D
Gevechten en Operaties heeft wat topics waarvoor het de moeite waard is om daar rustig voor te gaan zitten.

Voor de "oude garde" die mij nog heeft meegemaakt: k zit nog steeds op de KMA (2e jaar). Na vandaag een schot met een 25 ponder gelost te hebben, heb ik nu even paar daagjes vrij (herstel van vanochtend, heeeuuul zwaar). Dan weer het veld in en militaire dingen doen. :P (overigens, reenactment-topic lezers, ik pis gewoon met me buks op me rug tegen een boom aan. T is niet de hogere wiskunde, en ben tot nu toe niemand tegen gekomen die t wapen afgeeft)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Charly75
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 apr 2009, 17:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Charly75 »

Dodo schreef:'K dacht: laat ik maar weer s kijken hoe het hier aan toe gaat! Nu net een half uurtje rond gekeken, en alles is nog een beetje hetzelfde. Vooral het reenactment-topic was grappig, de discussies worden om de 5 pagina's herhaalt! :D
Gevechten en Operaties heeft wat topics waarvoor het de moeite waard is om daar rustig voor te gaan zitten.

Voor de "oude garde" die mij nog heeft meegemaakt: k zit nog steeds op de KMA (2e jaar). Na vandaag een schot met een 25 ponder gelost te hebben, heb ik nu even paar daagjes vrij (herstel van vanochtend, heeeuuul zwaar). Dan weer het veld in en militaire dingen doen. :P (overigens, reenactment-topic lezers, ik pis gewoon met me buks op me rug tegen een boom aan. T is niet de hogere wiskunde, en ben tot nu toe niemand tegen gekomen die t wapen afgeeft)
Ha Dodo,

Ik ben het met je eens, ik ben een aantal maanden ook niet op dit forum geweest (had mezelf helemaal uitgeschreven door m'n e-mail adres te wijzigen....nu kan ik daardoor niet meer inloggen met m'n oude nick...maar goed...de admins zijn op de hoogte) en er is inderdaad weinig veranderd. Alhoewel....ik denk dat het toch een stuk rustiger is geworden op het forum. Een paar maanden geleden was er iedere dag wel een update in een subforum....nu heb je soms dagen dat er geen enkele melding in komt.

Groet,

Charly (19)75
Account wordt opgeheven door Admins. Ben weer terug op m'n oude nick: Charly1975 met dank aan Proos.
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door King tiger »

Net weer iemand zien vertellen da nen Lebel - Berthier nen Lee - enfield is. En dan wilt ge da vriendelijk corrigeren en dan worden ze pissig. Een beetje later ziek dezelfde dan vertellen da nen lee - enfield dan weer nen mosin - nagant 91/30 is. Dan zeggen ze dade volledig kunt oprotten :/ . Da is dus een belachelijk soort mensen en daar krijgek et van e :r
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Sjoerd »

Zo, na anderhalve week opnemen en editten is eindelijk mijn nieuwe Flightsim filmpje af:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/P8f0AylIulY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/P8f0AylIulY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Westwall »

Ik speel het spel niet maar ik vind het wel prachtig om te zien! :D
Die spellen zijn volgens mij erg duur, niet waar?
Gesloten