Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

rutger schreef:Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens? :bonk:
Ik kan geen wiskunde of wat dan ook meer zien.
Inderdaad NSK2 En Bio komen men neus uit, gelukkig vandaag met school naar de (b)efteling geweest :lol:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

coco schreef:
rutger schreef:Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens? :bonk:
Ik kan geen wiskunde of wat dan ook meer zien.
Inderdaad NSK2 En Bio komen men neus uit, gelukkig vandaag met school naar de (b)efteling geweest :lol:
Klinkt goed! Ik zit maar wat in mijn kamer te leren en kom er verder vrij weinig uit :r
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Iedereen met examens succes! _/-\o_
Never Back Down
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door JimK »

ja, dank u.

Jullie namens mij ook succes!

Tot nu is het wel te doen, heb nog niet echt geleerd, maar ging toch wel goed.
Nl wel goed en wiskunde net genoeg punten voor een 5 denk ik, dan sta ik voldoende :P voor alles/


Iedereen Leer ze
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

Zo eerste zit erop Nederlands, was niet moeilijk alleen brief (vraag 27 tevens laatste vraag) kwam ik echt niet uit.

Morgen NSK2

Succes iedereen.

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Edgar »

Wiskunde, Nederlands en Geschiedenis al gehad. Vandaag Duits 1,2. En dan maandag nog Economie en dinsdag Engels, en hopelijk heb ik dan m'n vwo diploma! 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Ach, nog een paar weken en je hebt dat papiertje op zak.
Dan ben je wel blij, geloof me.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door JimK »

Ja dan ben je wel blij. Ik slaag iig wel, maar dan heb ik VWO. En dan kun je nog niks.
En ik weet nog steeds niet wat ik volgend jaar eens zal doen :bonk:
misschien IBMS ofzo.
Gebruikersavatar
demian326
Lid
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 jul 2007, 22:55
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door demian326 »

Ik heb ook deze week examens, ik ben benieuwd wat iedereen nou bedoelt met ''Examen stress'' want ik heb er nog niks van gemerkt.
Elektrotechniek gelukkig 3 weken terug al voor geslaagd, morgen Nederlands, vrijdag Wiskunde en Natuur/Scheikunde en dan maandag afsluiten met Engels. Maar vanavond eerst nog even een fotoshoot met Nick-H, Nuts44 en Don!
Oranje Zal Overwinnen!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sniper snoop »

Mijn examen zijn al in zicht maar eerst moet ik mijn eindwerk (GP) afwerken, drukken en binden. Wat moet ik nog allemaal doen? Lichte- en donkere Eiken voorstellen met alle eigenschappen, behandelingen en noem maar op, hout-, beslag- en eenheidsprijzen opmaken (bijna klaar), vandaag heb ik Heftechnieken moeten voorstellen met de drie meest voorkomende ruglasten (Hernia, Lumbago en ischias. Ik heb gisteren mijn werkje van de "Dressing" (inloopkast) moeten inleveren. Daar staat vanwaar het vandaan komt, hoe het is ontstaan en waar men nu nog gebruikt. Ook wat het begrip "Walk in Closet" betekend. Ik moet ook nog wat beslag voorstellen maar hier ben ik bijna klaar. Het vernis en mijn werkvolgorde + agenda. Een hele boterham. :bonk: :full:
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door JimK »

[quote="demian326"]Ik heb ook deze week examens, ik ben benieuwd wat iedereen nou bedoelt met ''Examen stress'' want ik heb er nog niks van gemerkt.
quote]
haha, ik ook niet. Maar ik ken het wel, bij mij op VWO zijn hele volksstammen die al een maand aan het leren zijn. Daar heb ik geen tijd voor, moet ook werken en naar de beurzen :wink: Zondag gewoon Huizen dus. Leer alles of de avond ervoor, of s'ochtends wannneer een examen op de middag is.
En dat gaat prima. Gewoon voldoendes, maar kan me verder niet echt druk om maken. Weet toch nog niet wat ik wil dus.

Gr
Joey Post
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2008, 21:33

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Joey Post »

demian326 schreef:Ik heb ook deze week examens, ik ben benieuwd wat iedereen nou bedoelt met ''Examen stress'' want ik heb er nog niks van gemerkt.
Elektrotechniek gelukkig 3 weken terug al voor geslaagd, morgen Nederlands, vrijdag Wiskunde en Natuur/Scheikunde en dan maandag afsluiten met Engels. Maar vanavond eerst nog even een fotoshoot met Nick-H, Nuts44 en Don!
Nu heb jij natuurlijk ook niet zo heel veel vakken in vergelijking met andere (vooral havo/vwo) leerlingen, maar ik vind het inderdaad ook enorm overdreven om te zien hoe mensen al weken van te voren voor tentamens of in dit geval examens aan het stressen zijn en al beginnen met leren.

Ik ben trouwens benieuwd naar de resultaten van de shoot;)
Gebruikersavatar
demian326
Lid
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 jul 2007, 22:55
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door demian326 »

Resultaten van de shoot zijn leuk, paar mooie foto's bij een boerderij in de buurt.
Foto's heb ik verplaatst naar: Hobby's - Laat je re-enactment outfit zien.
Laatst gewijzigd door demian326 op 22 mei 2008, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Oranje Zal Overwinnen!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door iknowdintoo »

Lijken net echt, als ik niet gelezen had dat het re-enactmant was zou ik denken dat het echt was.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door iknowdintoo »

Afbeelding
Deja vú
Gesloten