Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Yannick S.
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 sep 2006, 20:27

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Yannick S. »

Die reclames toch steeds. Wil je de samenvattingen kijken van de Jupiler league, zet je rtl 7 op is er reclame, krij je eindelijk een wedstrijd te zien, is deze deze gedaan, gaan ze weer over op reclame. :full:
Dat de wedstrijden maar weer mooi terug gaan naar nos studio sport, geen reclame tussendoor, belangrijke wedstrijden eerst en dan de minder belangrijke...

Ik denk dat de meeste het toch met me eens zijn dat de hoeveelheid en de duur van de reclames niet normaal meer is. Dalijk wordt het nog zo erg als in Amerika..
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door micky »

Ja hetis echt belachelijk elk half uur word je er uitgehaald, maar geen 5 minuten meer ze duren steeds langer en meer van die irritante reclames over dat lenen ik kan ze gewoon niet uitstaan sorry.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Ik heb een dvd-spelertje staan met een harde schijf, zodat ik de dingen die ik wil kijken kan opnemen. Perfecte kwaliteit en met 1 druk op de knop ben ik voorbij de reclames.. Ik kijk tegenwoordig nauwelijks meer wat 'live'.. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Cas »

Dat klinkt er ideaal dodo, klinkt aan de andere kant ook duur (?). Is dat zo'n variant met een interne harde schijf, of kun je naderhand ook op dvd branden (ideaal voor docu's van Discovery lijkt me) ?

En wat betreft die reclames, is er op het ene net reclame is er op alle andere zenders ook reclame :x om van te :r
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Cas schreef:Dat klinkt er ideaal dodo, klinkt aan de andere kant ook duur (?). Is dat zo'n variant met een interne harde schijf, of kun je naderhand ook op dvd branden (ideaal voor docu's van Discovery lijkt me) ?

En wat betreft die reclames, is er op het ene net reclame is er op alle andere zenders ook reclame :x om van te :r
Jup, met interne harde schijf, en je kan dan inderdaad ook nog je opgenomen dingen op dvd branden.
Tja, voor 250 € heb je een goede.. Maar t is dan alleen de speler, zonder boxen e.d.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Bart M.
Lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 05 apr 2005, 16:18
Locatie: Sittard

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Bart M. »

Ik word geheel strontziek van voetbal op tv :r . Op de zondagavond zijn ze op weet ik niet hoe veel verschillende zenders bezig precies dezelfde wedstrijden te bespreken :lol: !
Dictators die, like all men.
Yannick S.
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 sep 2006, 20:27

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Yannick S. »

Reclame's over het algemeen verdwijnen niet, maar gelukkig heeft de NOS weer de voetbalrechten in handen. :D
Heerlijk vanaf volgend seizoen weer de voetbal samenvattingen zonder reclame's.
Gebruikersavatar
Joe_Liebgott
Lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Joe_Liebgott »

Ik vind die reclames ook soms echt TE LANG duren! Meer dan vijf minuten haleluja.
In de U.S. hebben ze niet een reclame... pff alleen daarvoor wil ik al daar wonen :)

(Wij hebben thuis ook zo'n dvd speler met interne harde schijf heel handig bij films, gewoon de reclames doorspoelne)
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
Yannick S.
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 sep 2006, 20:27

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Yannick S. »

Joe_Liebgott schreef:In de U.S. hebben ze niet een reclame
Verbeter me als ik het fout heb, maar volgens mij is het daar nog erger. Om de 10 à 15 minuten is daar reclame.
De reclame is "Big Business"..
Bij Amerikaanse talk-shows die in Nederlands uitgezonden worden (Doctor Phil bijv.) kun je dat goed zien: na 10 minuten is het alweer "We'll be right back"
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Martijn »

Iemand nog in een 1 april grap getrapt?
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Martijn schreef:Iemand nog in een 1 april grap getrapt?
Ik had niet eens door dat het alweer 1 april was!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door viny »

Ik had een collega wijs gemaakt dat ik het bovenste deel van de bruidstaart had laten vallen toen ik hem in de bus wou zetten om hem weg te brengen. Hij kon er eerst niet echt om lachen :evil:
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Kugelblitz »

Martijn schreef:Iemand nog in een 1 april grap getrapt?
De losse schoenveter... :oops:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Cas »

Ik ben dit jaar echt goed bij mijn neus genomen door een collega die mij e.e.a vertelde over veranderingen die ze in mijn afdelingen gingen doorvoeren. Ik was bijna naar de directeur gestapt.....
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens? :bonk:
Ik kan geen wiskunde of wat dan ook meer zien.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gesloten