Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mannerheim schreef:Nee. Als ik had geschreven Nederlands bocht, had ik dus ook Limburgs bier vies gevonden, net als Fries bier (als dat er is ) of Drenths bier of zo.
Maar ik schreef Hollands bocht, en daarmee zeg ik niks verkeerd over het Engelenpis van de Limburgers.
Ontzettend lekker bier. Kom dan wel uit Friesland maar ben niet subjectief
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
mannerheim schreef:Nee. Als ik had geschreven Nederlands bocht, had ik dus ook Limburgs bier vies gevonden, net als Fries bier (als dat er is ) of Drenths bier of zo.
Maar ik schreef Hollands bocht, en daarmee zeg ik niks verkeerd over het Engelenpis van de Limburgers.
Ahzo, jij ziet het hetzelfde als ik.
Limburg hoort niet bij Holland
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Ahzo, jij ziet het hetzelfde als ik.
Limburg hoort niet bij Holland
Genau mein Freund!
Maar Limburg hoort ook echt niet bij Holland, net zo min als Brabant of Overijssel, of de Friezen die toch blijken te kunnen brouwen.
Dat Limburg en Friesland bij Nederland horen is wel een feit.
Of je het nou leuk vindt of niet.
Waar gaat het over zeg ????????
Ik vind nou eenmaal koeienpis uit de Betuwe lekker so what ?????? Wat is er nu zo belangrijk waar bier vandaan komt en of het wel of niet lekkerder is dan ander bier? Ieder zijn smaak hoor....en ik lees het al: dat van jullie is verpest
Zo eindelijk kan ik ff op het forum zitten.
Ik zit nu in tsjechie (Cesky Krumlov) in een internetcafe.
Bartdb4 is met me op vakantie.
Vandaag heb ik nog wat antiekwinkels afgestruind en 2 orginele duitse Stormlampen gevonden (beiden gestempeld) en een duitse postzak uit 1938.
Bart vond nog een Duitse munitie kist.
De dagen ervoor heb ik een luftwaffe fliegerhaube en luftwaffe flieger laarzen en een paradebayonet gevonden.
Ook nog veel duitse papieren en een volledig kompleet sanitaterdoosje met 10 ampullen gevonden.
Bart heeft ook een setje epauletten met een fluitje van de grune polizei en een daimon lampje en 2 duitse bayonetten zonder schede gekocht.
Ah ik zie al dat me tijd voorbij is voor het internetten.
Net terug van een weekje Duitsland... Schitterend weer gehad en veeeel knappe vrouwen gezien in het plaatselijke zwembad
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
He-he nou ik ben 2 en halve week naar Thailand geweest en de 11e teruggekomen, maar ben nogal druk geweest met m'n werk (Apenheul hehe) nou als iemand nog een keer naar de Apenheul gaat; laat het me weten, heb het vaak niet zo druk en ff babbelen vind ik altijd wel gezellig .
Groeteeeeen
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
jeroen wo2 schreef:Zo eindelijk kan ik ff op het forum zitten.
Ik zit nu in tsjechie (Cesky Krumlov) in een internetcafe.
Bartdb4 is met me op vakantie.
Vandaag heb ik nog wat antiekwinkels afgestruind en 2 orginele duitse Stormlampen gevonden (beiden gestempeld) en een duitse postzak uit 1938.
Bart vond nog een Duitse munitie kist.
De dagen ervoor heb ik een luftwaffe fliegerhaube en luftwaffe flieger laarzen en een paradebayonet gevonden.
Ook nog veel duitse papieren en een volledig kompleet sanitaterdoosje met 10 ampullen gevonden.
Bart heeft ook een setje epauletten met een fluitje van de grune polizei en een daimon lampje en 2 duitse bayonetten zonder schede gekocht.
Ah ik zie al dat me tijd voorbij is voor het internetten.
Groeten jeroen en bart.
Lacheeeeeuh, veel plezier nog en groeten terug.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Sinds Van Basten, de op een na slechtste bondscoach van Nederland ooit, aan de macht is ben ik altijd voor de tegenstander van Oranje. Behalve als het Italië is.
Dus aan alle Oranje fans:
Dus wordt het tijd voor een Limburgs nationaal elftal: