Slowchat topic - deel 17
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Klaag niet, mijn rooster:
Maandag: 1e uur tot 9e uur (van 8 uur tot 4 uur)
Dinsdag 1e uur tot 9e
Woesndag 3e uur tot 9e uur, wel twee tussenuren maar toch weer tot 4 uur...
Donderdag: 2e uur tot 9e uur
Vrijdag: 2e uur tot 6e uur
Maandag: 1e uur tot 9e uur (van 8 uur tot 4 uur)
Dinsdag 1e uur tot 9e
Woesndag 3e uur tot 9e uur, wel twee tussenuren maar toch weer tot 4 uur...
Donderdag: 2e uur tot 9e uur
Vrijdag: 2e uur tot 6e uur
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Charly1975
- Lid
Wie weet een goed Anti-virus / Anti-Spyware / Firewall pakket dat niet zo ###!!@@ vertraagd als dat kl@te Norton ?
Ik kan maar geen keus maken tussen McAfee, Panda, Karspasky (o.i.d.) of NOD32
Ik wil goede bescherming van mijn PC zonder dat ik er last van heb. Het opstarten van mijn pc kan soms 4 minuten duren en bij het afsluiten krijg ik soms foutmeldingen. Bij het nazoeken op internet blijkt dat deze foutmeldingen altijd worden veroorzaakt door 'vriend' Norton.
Ik ben niet zo'n techneut qua pc's dus s.v.p. een gedegen advies. Kan uiteraard ook PB.
Ik wil goede bescherming van mijn PC zonder dat ik er last van heb. Het opstarten van mijn pc kan soms 4 minuten duren en bij het afsluiten krijg ik soms foutmeldingen. Bij het nazoeken op internet blijkt dat deze foutmeldingen altijd worden veroorzaakt door 'vriend' Norton.
Ik ben niet zo'n techneut qua pc's dus s.v.p. een gedegen advies. Kan uiteraard ook PB.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Mss iets totaal anders maar toch lachen welke iedee.
---------------------------------------------------------------
Make love, not war
Het Amerikaanse Pentagon was ooit van plan om een zogenaamde ‘seksbom’ te ontwikkelen, die de vijandelijke soldaten moet verleiden tot seks in plaats van oorlog voeren.
In het kader van biologische oorlogsvoering overwoog het Pentagon in 1994 serieus om een hormonenbom te maken. Deze bom moest een afrodiserend effect hebben op de vijandelijke soldaten, zodat ze zich zouden concentreren op seks, en niet op vechten. Dat melden de Amerikaanse waakhond Berkeley Sunshine Project en de televisiezender CBS5.
Met de bom wilde Amerika een geweldloos wapen ontwikkelen. In een document waar Berkely Sunshine Project op zijn site publiceert, staat dat "een smakeloos, maar doeltreffend geweldloos wapen zou bestaan uit afrodiserende chemicaliën. Als de stoffen ook nog eens homoseksualiteit zouden opwekken, zou de bom een zeer krachtige manier zijn om geweld geweldloos op te lossen".
Dit waren sites die bij het bericht stonden:
http://www.sunshine-project.org/
http://www.sunshine-project.org/incapac ... fbchem.pdf
BRON: http://www.orange.nl/orange_world/nieuws/achtergrond/
---------------------------------------------------------------
Make love, not war
Het Amerikaanse Pentagon was ooit van plan om een zogenaamde ‘seksbom’ te ontwikkelen, die de vijandelijke soldaten moet verleiden tot seks in plaats van oorlog voeren.
In het kader van biologische oorlogsvoering overwoog het Pentagon in 1994 serieus om een hormonenbom te maken. Deze bom moest een afrodiserend effect hebben op de vijandelijke soldaten, zodat ze zich zouden concentreren op seks, en niet op vechten. Dat melden de Amerikaanse waakhond Berkeley Sunshine Project en de televisiezender CBS5.
Met de bom wilde Amerika een geweldloos wapen ontwikkelen. In een document waar Berkely Sunshine Project op zijn site publiceert, staat dat "een smakeloos, maar doeltreffend geweldloos wapen zou bestaan uit afrodiserende chemicaliën. Als de stoffen ook nog eens homoseksualiteit zouden opwekken, zou de bom een zeer krachtige manier zijn om geweld geweldloos op te lossen".
Dit waren sites die bij het bericht stonden:
http://www.sunshine-project.org/
http://www.sunshine-project.org/incapac ... fbchem.pdf
BRON: http://www.orange.nl/orange_world/nieuws/achtergrond/
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Simpel. Laat hem formateren (als je d schijf heb plaats alles over) en begin vanaf 0 met een goeie scanner. Woensdag laat ik hem formateren want ik zelf heb problemen met de driver die blijkbaar niet goed instaleerdt is en ik heb dan ook Virussen.Charly1975 schreef:Wie weet een goed Anti-virus / Anti-Spyware / Firewall pakket dat niet zo ###!!@@ vertraagd als dat kl@te Norton ?

- mannerheim
- Lid
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
- rutger
- Lid
Dit zijn vooral goede virusscanners (Uit verschillende tests gebleken. Zie ook deze link).Charly1975 schreef:Wie weet een goed Anti-virus / Anti-Spyware / Firewall pakket dat niet zo ###!!@@ vertraagd als dat kl@te Norton ?
De meest dik gedrukte virusscanners zijn bij mij het meest bekend als goede virusscanners;
1. AVK 2007
2. Webwasher
3. Bitdefender
4. Antivir -is er ook in een gratis versie
5. Kaspersky
6. F-secure
7. Avast! - is er ook in een gratis versie
8. AVG (Grisoft) - is er ook in een gratis versie
Zelf gebruik ik de gratis versie van Avast!. Ben er uiterst tevreden over. Daarnaast gebruik ik nog Ad-aware en Ewido. Tevens wat andere programmatjes.
Een goede spyware scanner;
1. Search&Destroy
2. Ewido (Grisoft)
Mvg,
Rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- Michiel K
- Lid