Slowchat topic - deel 17
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja is heerlijk van die grensverleggende dingen. Ik beperk me dan alleen tot mountainbiken en begin net pas de smaak te pakken te krijgen. Maar heb al wat extreme tochten voor ogen die ik over een aantal jaar wel wil gaan proberen als ik beter getraind ben op duurvermogen.viny schreef:Ben blij dat er toch wat sportieve lui op deze aardrot rond wandelen! Grapje hoor
Vind het erg vet dat je voor zo'n uitdaging gaat, zelf sta ik ook wel in voor een uitdaging, maar dan meer op militair gebied.

- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Mike.H
- Lid
Van harterutger schreef:Net geslaagd voor mijn rijbewijs.

En over alle sportieve mensen; Ik ben erg jaloers, ik ben al vanaf April (!) uit de roulatie door een gescheurde enkelband en het duurt me godse lang. Ik loop al bij de fysio, waar ik 1 keer p/week heenga voor hersteltraining en nu ben ik ook bij een kliniek geweest en vandaag MRI-scan laten maken, word er echt HELEMAAL GEK VAN, zo.
Zucht.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- rutger
- Lid
Bedankt allen. Zou wel graag een autootje willen hebben maar helaas is mij dat te duur. Heb altijd nog de auto van mijn ouders 

'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
-
- Lid
- Mike.H
- Lid
-
- Lid
- PPL
- Lid
De staff/crew probeert altijd zo alert mogelijk te zijn op ongewenste types en probeert om zo snel mogelijk actie te ondernemen waar nodig.
Wij zijn echter ook maar mensen en uiteindelijk is dit forum van ons allemaal en hebben we wat dat betreft een gedeelde verantwoordelijkheid.
Mochten wij dus iets (dreigen te) missen, stuur dan gerust een PB naar de moderator van het onderdeel waar je iets opviel of anders naar een staff-lid dat op dat moment online is.
Hopelijk begrijpen jullie dat we niet iedereen altijd persoonlijk op de hoogte kunnen stellen van de uiteindelijk genomen beslissing en/of maatregel(en).
Soms wordt dezelfde persoon meermalen gemeld en dan zit ik straks de halve dag te PB-en.
Thanks.
Wij zijn echter ook maar mensen en uiteindelijk is dit forum van ons allemaal en hebben we wat dat betreft een gedeelde verantwoordelijkheid.
Mochten wij dus iets (dreigen te) missen, stuur dan gerust een PB naar de moderator van het onderdeel waar je iets opviel of anders naar een staff-lid dat op dat moment online is.
Hopelijk begrijpen jullie dat we niet iedereen altijd persoonlijk op de hoogte kunnen stellen van de uiteindelijk genomen beslissing en/of maatregel(en).
Soms wordt dezelfde persoon meermalen gemeld en dan zit ik straks de halve dag te PB-en.
Thanks.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.