Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noh, viel wel mee, ik was in April door m'n enkel gegaan met voetbal en toen had ik mijn enkelband ingescheurd, maar de dokter zei dat er niets was, dus 3 weken op krukken en daarna toch maar naar de fysio geweest en die zei dat ik toch wel mijn enkelband had ingescheurd, dus tot zomervakantie bij de fysio geweest en toen was ik er vanaf zei hij, dusja ik op vakantie en toen was ik daar 2x door m'n enkel nog gegaan dus het zat nog niet goed, toen waren mijn enkelkappen beschadigd. toen ben ik tot Oktober bij de fysio gebleven en elke week revalidatie oefeningen gedaan etc. maar voetballen kon ik nog niet, dus in November naar kliniek Klein Roosendaal gegaan en daar ben ik verder geholpen, bleek dat een stuk bot tegen in mijn pees stak als het ware dus dat stuk bot hebben ze een stuk van afgeschuurd en ook zat er rommel (kraakbeen stukken) tussen m'n gewrichten dus die hebben ze ook weggehaald, wel fijn . als het goed is ben ik nu eindelijk van het gezijk af, want als ik weer kan voetballen heeft het iets van een jaar geduurt, woei.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ligt het aan mijn pc of hebben jullie ook problemen als je in wil loggen??
Als ik in wil loggen moet-ie heel lang laden, dan moet ik op vernieuwen klikken en terug.
Bovendien werkt de hyperlinkfunctie bij mij niet altijd even goed.
@Proos: Heb je bepaalde browserinstellingen nodig voor deze versie of zijn dit kinderziekten?
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
rood schreef:Ik moet 3x mijn berichten nalezen want editen kan niet. Dus emotioneel spontaan geplaatste berichten die ik later wil wijzigen gaat niet meer
Er staat bij mij een knop 'wijzigen' boven de berichten, wat volgens mij nog altijd een keurige Nederlandse vertaling van 'edit' is.
(Of is dit een 'moderator-only' applicatie?) Gijs??
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Ligt het aan mijn pc of hebben jullie ook problemen als je in wil loggen??
Als ik in wil loggen moet-ie heel lang laden, dan moet ik op vernieuwen klikken en terug.
Bovendien werkt de hyperlinkfunctie bij mij niet altijd even goed.
@Proos: Heb je bepaalde browserinstellingen nodig voor deze versie of zijn dit kinderziekten?
Proos schreef:Beste allemaal,
Het forum is voorzien van andere forumsoftware. Of eigenlijk dezelfde software, maar een nieuwe versie. We hebben de nieuwe software voor de kerstvakantie met het team bekeken en op een proefomgeving getest. Nu is het zover om de nieuwe te installeren, vooral ook omdat ik er vandaag tijd voor had
Zoals jullie zien is het logo tijdelijk nog even verdwenen, maar voor de rest moet het meeste jullie bekend voor komen. Het uiterlijk is wellicht even wennen, maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Reageer niet te snel, maar probeer het eerst ook even goed uit
Groetjes,
Proos
Volgens mij was niet iedereen van het team erbij...
Jawel hoor Charly. Maar dit probleem is iets wat ik pas later kreeg. De testversie van de nieuwe software werd op een aparte site gehost. Het bleek dat ik nog cookies van de oude software in mijn systeem had staan en dat ik daardoor problemen met inloggen had toen de nieuwe software op de standaardserver werd gedraaid.