Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die reclames toch steeds. Wil je de samenvattingen kijken van de Jupiler league, zet je rtl 7 op is er reclame, krij je eindelijk een wedstrijd te zien, is deze deze gedaan, gaan ze weer over op reclame.
Dat de wedstrijden maar weer mooi terug gaan naar nos studio sport, geen reclame tussendoor, belangrijke wedstrijden eerst en dan de minder belangrijke...
Ik denk dat de meeste het toch met me eens zijn dat de hoeveelheid en de duur van de reclames niet normaal meer is. Dalijk wordt het nog zo erg als in Amerika..
Ja hetis echt belachelijk elk half uur word je er uitgehaald, maar geen 5 minuten meer ze duren steeds langer en meer van die irritante reclames over dat lenen ik kan ze gewoon niet uitstaan sorry.
Ik heb een dvd-spelertje staan met een harde schijf, zodat ik de dingen die ik wil kijken kan opnemen. Perfecte kwaliteit en met 1 druk op de knop ben ik voorbij de reclames.. Ik kijk tegenwoordig nauwelijks meer wat 'live'..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dat klinkt er ideaal dodo, klinkt aan de andere kant ook duur (?). Is dat zo'n variant met een interne harde schijf, of kun je naderhand ook op dvd branden (ideaal voor docu's van Discovery lijkt me) ?
En wat betreft die reclames, is er op het ene net reclame is er op alle andere zenders ook reclame om van te
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Cas schreef:Dat klinkt er ideaal dodo, klinkt aan de andere kant ook duur (?). Is dat zo'n variant met een interne harde schijf, of kun je naderhand ook op dvd branden (ideaal voor docu's van Discovery lijkt me) ?
En wat betreft die reclames, is er op het ene net reclame is er op alle andere zenders ook reclame om van te
Jup, met interne harde schijf, en je kan dan inderdaad ook nog je opgenomen dingen op dvd branden.
Tja, voor 250 € heb je een goede.. Maar t is dan alleen de speler, zonder boxen e.d.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik word geheel strontziek van voetbal op tv . Op de zondagavond zijn ze op weet ik niet hoe veel verschillende zenders bezig precies dezelfde wedstrijden te bespreken !
Reclame's over het algemeen verdwijnen niet, maar gelukkig heeft de NOS weer de voetbalrechten in handen.
Heerlijk vanaf volgend seizoen weer de voetbal samenvattingen zonder reclame's.
Ik vind die reclames ook soms echt TE LANG duren! Meer dan vijf minuten haleluja.
In de U.S. hebben ze niet een reclame... pff alleen daarvoor wil ik al daar wonen
(Wij hebben thuis ook zo'n dvd speler met interne harde schijf heel handig bij films, gewoon de reclames doorspoelne)
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Joe_Liebgott schreef:In de U.S. hebben ze niet een reclame
Verbeter me als ik het fout heb, maar volgens mij is het daar nog erger. Om de 10 à 15 minuten is daar reclame.
De reclame is "Big Business"..
Bij Amerikaanse talk-shows die in Nederlands uitgezonden worden (Doctor Phil bijv.) kun je dat goed zien: na 10 minuten is het alweer "We'll be right back"
Martijn schreef:Iemand nog in een 1 april grap getrapt?
Ik had niet eens door dat het alweer 1 april was!!
Ik had een collega wijs gemaakt dat ik het bovenste deel van de bruidstaart had laten vallen toen ik hem in de bus wou zetten om hem weg te brengen. Hij kon er eerst niet echt om lachen
'War is delightful for those who have not experienced it'
Ik ben dit jaar echt goed bij mijn neus genomen door een collega die mij e.e.a vertelde over veranderingen die ze in mijn afdelingen gingen doorvoeren. Ik was bijna naar de directeur gestapt.....
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens?
Ik kan geen wiskunde of wat dan ook meer zien.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''