Inderdaad NSK2 En Bio komen men neus uit, gelukkig vandaag met school naar de (b)efteling geweestrutger schreef:Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens?![]()
Ik kan geen wiskunde of wat dan ook meer zien.

Inderdaad NSK2 En Bio komen men neus uit, gelukkig vandaag met school naar de (b)efteling geweestrutger schreef:Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens?![]()
Klinkt goed! Ik zit maar wat in mijn kamer te leren en kom er verder vrij weinig uitcoco schreef:Inderdaad NSK2 En Bio komen men neus uit, gelukkig vandaag met school naar de (b)efteling geweestrutger schreef:Nog andere mensen die stapelgek worden van al dat geleer voor de examens?![]()
Nu heb jij natuurlijk ook niet zo heel veel vakken in vergelijking met andere (vooral havo/vwo) leerlingen, maar ik vind het inderdaad ook enorm overdreven om te zien hoe mensen al weken van te voren voor tentamens of in dit geval examens aan het stressen zijn en al beginnen met leren.demian326 schreef:Ik heb ook deze week examens, ik ben benieuwd wat iedereen nou bedoelt met ''Examen stress'' want ik heb er nog niks van gemerkt.
Elektrotechniek gelukkig 3 weken terug al voor geslaagd, morgen Nederlands, vrijdag Wiskunde en Natuur/Scheikunde en dan maandag afsluiten met Engels. Maar vanavond eerst nog even een fotoshoot met Nick-H, Nuts44 en Don!