Gelijk Medal Of Honor trilogy erbij gekocht. Medal of Honor Frontline, Medal of Honor Pacific en European War.

Daarnaast nog Cold fear gekocht.
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Iets zegt mij dat dat wel goed komtCharly1975 schreef:
Nu maar hopen dat de lieve Sint ook mijn beiden schoenen vult.
Ik vond vanochtend een briefje van Zwarte Piet: Bedankt voor de schoenen, de juiste maat en ze zitten lekker !! En de schoentjes van m'n neefjes wel netjes gevuld !! Waar gaat het heen in deze wereldrutger schreef:Iets zegt mij dat dat wel goed komt![]()
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Fantastische muziek! Spijtig dat ze er hier in de bib maar 3 cd'tjes van hebbeniknowdintoo schreef:Vandaag weer 3 LP's van Herman Brood op de kop getikt op de rommelmarkt, dus ik heb weer genoeg te luisteren!
Ben vorig jaar met wat vrienden nog gepakt omdat we te vroeg afstaken lol...Petrikov schreef:Het is weer binnenkort 2009!!! dus dat word weer lekker knallen dit jaar![]()
In de ochtend vroeg opstaan dan al het vuurwerk in een grote tas stoppen en direkt naar buiten gaan afsteken!
En plotseling is het avond en roept me moeder tegen me dat ik al 10 uur lang buiten sta en dat we gaan eten.
Snel alles naar binnen schrokken en weer naar buiten om verder te gaan! Dan om 11:45 weer naar binnen wat drinken en keihard 3...2...1 GELUKKIG NIEUWJAAR! te roepen en dan snel naar buiten rennen met blikjes energy drank om nog een beetje wakker te blijfen en om ongeveer 6 uur roept me vader uit het raam dat ik gek ben en dat ik moet gaan slapen.
Ik ga slapperig in mijn bed liggen en denk net zoals elk jaar weer: Is het nou al voorbij?