Slowchat topic - deel 17
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Dodo
- Lid
Bij Michiel01, ja.jeroen wo2 schreef:Gefeliciteerd, klopt het dat je bij Michiel komt te zitten?Dodo schreef:Vandaag definitieve aanstelling bij de KMA ontvangen. "Op voornoemde datum dient u zich te melden bij de Commandant Nederlandse Defensie Academie te Breda."![]()

Wat betreft het tweede, gvdbor:

Voila.. Ongeveer 1,5 meter bij 2,3 meter (schat ik).
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Charly1975
- Lid
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Túúúúrlijk om die fles..Charly1975 schreef:Is zij nou 1,50 kort en 2,30 breed ? Lijkt me stug....![]()
En jij wilde die poster uiteraard om de campari fles

Ik vind dat spul niet eens te drinken, maar ik knijp wel een oogje dicht.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Mike.H
- Lid
Hehe na genoeg drankjes maal je daar niet meer om, dan vind je alles lekkerDodo schreef:Túúúúrlijk om die fles..Charly1975 schreef:Is zij nou 1,50 kort en 2,30 breed ? Lijkt me stug....![]()
En jij wilde die poster uiteraard om de campari fles
Ik vind dat spul niet eens te drinken, maar ik knijp wel een oogje dicht.

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Dodo
- Lid
Haha, dat is natuurlijk waar.
Vandaag mijn diploma-uitreiking gehad! Mooi dagje, wel bizar dat je vanaf nu scholieren die je dagelijks zag nu nooit meer zal zien. Behalve misschien op een reünie... Maar mijn schoolcarriere is achter de rug, nu ga ik weer lekker verder.
Nu eerst even café'tje pakken!
Vandaag mijn diploma-uitreiking gehad! Mooi dagje, wel bizar dat je vanaf nu scholieren die je dagelijks zag nu nooit meer zal zien. Behalve misschien op een reünie... Maar mijn schoolcarriere is achter de rug, nu ga ik weer lekker verder.

- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Is er nu al een besluit genomen inzake het Discussie-forum..? Of blijft het nu voorgoed dicht..? Want de termijn van een maand is al verlopen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Sjoerd
- Lid
We zijn nog aan het overleggen, maar dat duurt iets langer als verwacht. Nog even geduld dus, er komt binnenkort een mededeling over!Brigadeführer Von Pratt schreef:Is er nu al een besluit genomen inzake het Discussie-forum..? Of blijft het nu voorgoed dicht..? Want de termijn van een maand is al verlopen...

'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Charly1975
- Lid
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
Het is een mooi land, dat zeker, mischien kom je nog een collega van me tegen (al is die kans kleinCharly1975 schreef:Ben mijn koffer aan het inpakken aangezien ik morgen richting Aruba vertrek.....

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Charly1975
- Lid
Zeker vervelend....80% van mijn schoonfamilie woont er en de meesten heb ik nog nooit ontmoet. Wordt erg gezellig.gvdbor schreef:Aruba, lijkt me machtig vervelend.
veel sterkte gewenst om de tijd daar door te komen.

Kom vast nog wel meer Nederlanders tegen sobel en wellicht net ook jouw collega. Ik zal wel blijven roepen dat ik uit de buurt van Arkel vandaan kom....degene die reageert zal je collega dan zijn

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)