Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Auke »

Ja, ik kan er over meepraten, ik heb ook een keer m'n voorkant in de kreukels gehad. Voordat je het weet ben je weer een paar duizend euro verder. Uiteraard is je eigen gezondheid belangrijker, maar het blijft ontzettend zonde van het geld.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 64 keer
Ontvangen: 109 keer

Verkiezing beste avatar 2009

Bericht door asjemenou »

Aangezien het topic "Verkiezing beste avatar 2009" inmiddels is gesloten (http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=22630), zal ik maar mijn reactie daarop maar in dit topic plaatsen.

Hierbij wil ik iedereen bedanken die op mij heeft gestemd.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
asjemenou
Gegeven: 64 keer
Ontvangen: 109 keer

Aanrijding

Bericht door asjemenou »

viny schreef:Ik ben sip mensen, net vakantie geld, en tis ook alweer meteen onverwachts uit gegeven, afgelopen woensdag een aanrijding gehad, oftewel dit betekent, nieuwe motorkap, nieuwe radiateur, nieuwe intercooler, nieuwe koplampen, nieuwe grill, nieuwe bumper, en dan alle spuit kosten nog eens!

Een of andere pool in een busje vond het nodig plotseling op de rem te springen. Ik er vol bij op, en ik krijg niet eens wat terug van de verzekering!

Schiet mij maar lek :/
Vervelend voor je maar zoals iedereen al zegt gelukkig ben je zelf (en de andere betrokkenen) ongedeerd. Blijkbaar heb je te dicht achterop het busje gezeten. Niet voldoende afstand bewaart, zoals dat dan heet en dan keert de verzekering meestal niets uit. :( Hoe gek het ook klinkt, als de schade aan je auto weer is hersteld dan ben je het leed ook zo weer vergeten. Ik spreek ook uit ervaring.

Zo heb ik eens een aanrijding gehad op een weg buiten de bebouwde kom waar twee auto's elkaar niet kunnen passeren. Het was in een onoverzichtelijke bocht waarbij ook nog eens aan weerszijde van de weg reflectorpaaltjes waren geplaatst. Ook nog zo'n "boerenlandweggetje" zonder belijning op het wegdek. Doordat de bocht onoverzichtelijk was zag ik mijn tegenligger (en hij mij) te laat. Elkaar passeren ging niet, en uitwijken in de berm vanwege die stomme reflectorpaaltjes kon dus ook niet. Resultaat; een aanrijding waarbij ik om en nabij de 3000 Euro schade had. Dan rijst al snel de vraag, wiens schuld is deze aanrijding. Volgens de politie en de verzekering lag de schuld "in het midden". Immers geen van beiden reed te hard. Beiden partijen zaten op hun eigen weghelft. In zo'n geval draaien beide partijen dan op voor hun eigen kosten.
Een geluk voor mij was dat ik mijn auto op dat moment nog all risk verzekerd had. Eigenlijk was mijn auto dat op dat moment niet meer waard maar de verzekering had mij er op één of andere reden ook niet attent op gemaakt. Eigenlijk was mijn auto op dat moment oververzekerd.
In eerste instantie deed de verzekering dan ook wat moeilijk over het vergoeden van de schade. Ze waren het er blijkbaar niet mee eens dat mijn auto nog all risk verzekerd was. Na flink wat geharrewar over o.a. mijn "no claim opbouw" gingen ze dan toch akkoord met het vergoeden van de schade maar ik moest wel per direct mijn auto uit de all risk verzekering doen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008

Bericht door jeroen wo2 »

Zo he, gisteravond naar Scantraxx Rootz in Rotterdam Outland geweest.
Laat ik zeggen dat ik het niet gewend ben om 8 uur achter elkaar door te stampen...
Maartoch, een aanrader voor de Hardstyle liefhebbers!

Never Back Down
rutger
Lid

Bericht door rutger »

jeroen wo2 schreef:Zo he, gisteravond naar Scantraxx Rootz in Rotterdam Outland geweest.
Laat ik zeggen dat ik het niet gewend ben om 8 uur achter elkaar door te stampen...
Muziek was zo te horen in ieder geval goed 8) Maar 8 uur stampen gaat mij ook wat ver :mrgreen:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Doornewaard
Lid

Bericht door Doornewaard »

rutger schreef:
jeroen wo2 schreef:Zo he, gisteravond naar Scantraxx Rootz in Rotterdam Outland geweest.
Muziek was zo te horen in ieder geval goed 8) Maar 8 uur stampen gaat mij ook wat ver :mrgreen:
Dan drink je zeker geen bier ofzo?.
JimK
Lid
Contacteer:

Bericht door JimK »

Bij mij nooit bier als ik naar een dergelijk feest ga nee. Dan trek ik het echt niet.
Redbull is dan heel hard nodig, soms gaan der wel 20 blikjes naar binnen op zo'n feest.
Dat is wel duur, maar ik wil niet aan de Pil :frownno:
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008

Ik lust wel een biertje ja, maar ik ga daar geen 2,50 euro p/stk voor betalen.
Red bull gaat erook wel in, ook geen pillen voor mij of dergelijke drugs.
Never Back Down
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Amateurs :lol:
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Westwall
Lid

Bericht door Westwall »

Eric schreef:Amateurs :lol:
Gebruik jij dan wel pillen?
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Neen, de muziek is genoeg voor mij. Alhoewel een paar biertjes is ook eens lekker tussen 't stampen door. Thunderdome was ook weer prachtig dit weekend _/-\o_
Laatst gewijzigd door Eric op 25 mei 2009, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
viny
Lid

Bericht door viny »

Meestal 1 muntje voor bier, en 2 voor red bull toch? en 20 blikjes lijkt me niet echt gezond voor je! Sterkte! :evil:

Even een update over de auto, heeft me nu al behoorlijk wat gekost, motorkap wordt gespoten voor bijna 400 euro, en heb net de lampjes, grill en radiateur besteld voor 390 euro. en dan ben ik er nog niet eens, maar ik probeer het meeste zelf te doen aan gezien me dat een hoop gaat schelen! De geschatte schade, inclusief montage kosten zouden 3900 euro zijn. Wat een leuk jasje is dat zeg!
'War is delightful for those who have not experienced it'
de korte golf
Lid
Contacteer:

Bericht door de korte golf »

voor de luisteraars van 3fm: ik heb de prijzen gewonnen met de wincode:D(kornelis) zoo blij :D :D :D :D :cheer:
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Doornewaard schreef:
rutger schreef:
Dan drink je zeker geen bier ofzo?.
Bier drink ik zeker (student he :mrgreen: ). Maar als ik een 10 á 15 bier op heb sta ik daar echt niet 8 uur lang vrolijk te stampen hoor :+
Ik weet niet hoe het met jou zit?

Trouwens misschien een x een leuke forummeeting zo'n feest :lol:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008

Haha als je dat zou organiseren zou ik van de Partij zijn! :mrgreen:
Never Back Down
Gesloten