Slowchat topic - deel 17
- JimK
- Lid
- Contacteer:
- Eric
- Lid
Re: Slowchat topic - deel 17
Ben bij Dominator aanwezig. Misschien is dat een optie?
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
-
- Lid
Gisteren weer bij de beurs in duiven geweest. Dat was mijn 2de keer nog maar. Mooie beurs en weer met bekenden gepraat. Maar er ligt ook wel troep bij hoor. Fake vwa en moederkruis en nog wat dingetjes die niet echt de moeite waard waren. Jim, zat jij rechts bij de deur?
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Als je binnenkomt rechts. Mijn vader zit daar altijd, ik ben nog wel eens een praatje aan het maken. Maar misschien heb je me wel zien staan, ik weet in ieder geval niet wie jij bentDoornewaard schreef:Jim, zat jij rechts bij de deur?
Gr. Jim
-
- Lid
Ok, ik maak wel een praatje met je . Je vader had ook een blauw zakje liggen voor een vwa in zwart, met een datum erop. Dit is zeker een prive aangemaakt zakje?mgschutze schreef:Als je binnenkomt rechts. Mijn vader zit daar altijd, ik ben nog wel eens een praatje aan het maken. Maar misschien heb je me wel zien staan, ik weet in ieder geval niet wie jij bentDoornewaard schreef:Jim, zat jij rechts bij de deur?
Gr. Jim
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Dat is geen zakje maar gewoon stukje karton waar de vwa opgespeld zit met de datum van uitreiking. Die komt zo uit Duitsland, is er opgeschreven door de persoon/familielid (weet ik verder niet).Doornewaard schreef:Ok, ik maak wel een praatje met je . Je vader had ook een blauw zakje liggen voor een vwa in zwart, met een datum erop. Dit is zeker een prive aangemaakt zakje?mgschutze schreef:Als je binnenkomt rechts. Mijn vader zit daar altijd, ik ben nog wel eens een praatje aan het maken. Maar misschien heb je me wel zien staan, ik weet in ieder geval niet wie jij bentDoornewaard schreef:Jim, zat jij rechts bij de deur?
Gr. Jim
-
- Lid
Ok, ik dacht dat het een zakje was, kon het niet goed zien omdat het in de vitrine lag.
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
- viny
- Lid
Yess! Me auto is terug, alleen is de rekening 1100 euro te hoog, we hadden een afspraak, maar die komt ie niet na, jammer voor hem!
'War is delightful for those who have not experienced it'
- Martijn95
- Lid
Kan niet slapen .. Kweenie hoe het komt Dus zit ik maar wat informatie op te zoeken op dit forum
- viny
- Lid
Ik weet niet maar om 20 voor 1 op zaterdag avond slaap ik op een normale zaterdag avond ook nog niet hoor, ga je wel eens op stap?
'War is delightful for those who have not experienced it'
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Ik weet niet hoe jij je klok-instellingen hebt, maar hij postte het om 20 voor 3..viny schreef:Ik weet niet maar om 20 voor 1 op zaterdag avond slaap ik op een normale zaterdag avond ook nog niet hoor, ga je wel eens op stap?
- Westwall
- Lid
En zowiezo. Zie jij iemand van 14 al laat op stap gaan?iknowdintoo schreef:Ik weet niet hoe jij je klok-instellingen hebt, maar hij postte het om 20 voor 3..viny schreef:Ik weet niet maar om 20 voor 1 op zaterdag avond slaap ik op een normale zaterdag avond ook nog niet hoor, ga je wel eens op stap?
-
- Lid
12 over half 2 hiero ...
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
- mtdr