Ik vind zowieso dat iedereen zich hoort te gedragen tijdens het uitgaansleven alleen snappen sommige mensen dit niet helaas.ijstheepak schreef:Ja vind ik ook je mag als 14 jarige wel uit gaan maar je moet je wel weten te gedragen.
Mvg Jordi.
Een tijdje terug deed ik mee in het promotie team.
Het was een actie tegen vandalisme en geweld in Sliedrecht.
De laatste maanden werden er erg veel auto's vernield en met name autospiegels eraf getrapt.
We kregen USB-Stick's, Sleutelhangers, Sjaals en andere voorwerpen met het lieveheersbeestje erop.
Het is dan toch leuk om al die kroegen binnen te gaan, de mensen gaan gelijk vragen waarom dit gedaan word.
En een moment later praat heel de kroeg erover en beginnen ze je drank voor te schotelen (Wat ik uiteraard niet aan mag nemen) en hun vertaal te vertellen.
Het leukste van alles is natuurlijk dat de actie een grote invloed heeft gehad op de vernieling en het geweld want de aantal meldingen van vandalisme zijn zeker minder geworden daar.
Tevens snap ik nooit wat er nou leuk aan is om na het uitgaan een compleet bushokje tot de grond gelijk te maken, dat zie ik erg veel bij mij in de buurt.
Vuilnisbakken worden omgegooid, bushokjes gesloopt, fietsen gesloopt, enz enz. maar dat blijf je altijd houden en zeker in de Randstad.