Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Doornewaard »

Net weer uit Ibiza... S'maandags naar tiesto geweest!. Hij draait 16 weken lang in privelige, de wereld's grootse club. 12000 man gaat uit z'n plaat voor 1 man!. Alleen durven ze 10 euro voor een flesje bier te vragen :bonk: Maar zeker een aanrader voor wie er na toe gaat. Je kunt zo googelen voor foto's.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Charly1975 »

Doornewaard schreef:Net weer uit Ibiza... S'maandags naar tiesto geweest!. Hij draait 16 weken lang in privelige, de wereld's grootse club. 12000 man gaat uit z'n plaat voor 1 man!. Alleen durven ze 10 euro voor een flesje bier te vragen :bonk: Maar zeker een aanrader voor wie er na toe gaat. Je kunt zo googelen voor foto's.
En het grappige is...jij betaald het ook nog ook !! Toch wel genoten van iedere slok hoop ik ?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Alex »

Woeehoeee ik heb mijn vaste contract binnen 8) Nu eerst woensdag voor 10 dagen naar Gran Canaria op vakantie, dan een dag thuis en dan voor 8 dagen naar Chersonissos!!
Feessie vieren :evil:
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Doornewaard »

Charly1975 schreef:
Doornewaard schreef:Net weer uit Ibiza... S'maandags naar tiesto geweest!. Hij draait 16 weken lang in privelige, de wereld's grootse club. 12000 man gaat uit z'n plaat voor 1 man!. Alleen durven ze 10 euro voor een flesje bier te vragen :bonk: Maar zeker een aanrader voor wie er na toe gaat. Je kunt zo googelen voor foto's.
En het grappige is...jij betaald het ook nog ook !! Toch wel genoten van iedere slok hoop ik ?
Haha klopt Charly!. Achja zulke dingen moet je gewoon ff meemaken. Wel gezorgt dat de grootste dorst al weg was! :wink:
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Charly1975 »

Toch wel wat door wat goedkopere drank ga ik vanuit ?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
tiger
Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 25 jun 2008, 17:39
Locatie: België

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door tiger »

Vanaf vandaag vakantie :)
Wel een grote domper op de feestvreugde: vorige week dinsdag mijn heup gebroken :/
Gelukkig schijnt overal het zonnetje :D .

mvg
Laurens
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Ja is vrij vervelend! Sterkte ermee!
Bah 2,5 week op me nest gaan liggen is ook geen pretje!
Never Back Down
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Ja ik ben ook geopereerd aan min pols er zat een galglion ik moest 2 weken rusten.
En eh niet alleen met de dagelijkse dingen. :wink:
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Doornewaard »

Charly1975 schreef:Toch wel wat door wat goedkopere drank ga ik vanuit ?
Ja hoor, ff voltanken in de minibar uit de hotelkamer. Daarna na een kroegie waar ze 5 euro vroegen. en weer daarna verderop, naar privilege, pacha, space. Daar draaien ook de meeste nederlandse dj's. Denk aan tiesto, sander van doorn enz.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Misschien ken je het wel, van die mannetjes van 15 / 16 jaar die zomaar hun zooi op straat gooien voor je deur.
Dan bedoel ik Afval.
Ik woon zelf naast een Middelbare school, dan zit ik lekker in het zonnetje in de ochtend als hun pauze hebben en dan droppen ze zo hun lege pakjes peuken, drinken, boterhamzakjes, zakken chips etc voor je deur neer en gaan terug naar school.
Toevallig was ik vandaag met een vriend van me daar, en zijn we er even op afgestapt.
En het verbaasde me gewoon hoe 12 man van 15 a 16 brutaal zijn..
Uiteindelijk hebben we ze wel hun rommel oplaten ruimen maar slaat totaal nergens op, er staat 3 meter van je een vuilnisbak en toch op de grond pleuren.
Dat zijn toch dingen waar ik mij flink aan kan irriteren! :zapped:
Never Back Down
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

jeroen wo2 schreef:Misschien ken je het wel, van die mannetjes van 15 / 16 jaar die zomaar hun zooi op straat gooien voor je deur.
Dan bedoel ik Afval.
Ik woon zelf naast een Middelbare school, dan zit ik lekker in het zonnetje in de ochtend als hun pauze hebben en dan droppen ze zo hun lege pakjes peuken, drinken, boterhamzakjes, zakken chips etc voor je deur neer en gaan terug naar school.
Toevallig was ik vandaag met een vriend van me daar, en zijn we er even op afgestapt.
En het verbaasde me gewoon hoe 12 man van 15 a 16 brutaal zijn..
Uiteindelijk hebben we ze wel hun rommel oplaten ruimen maar slaat totaal nergens op, er staat 3 meter van je een vuilnisbak en toch op de grond pleuren.
Dat zijn toch dingen waar ik mij flink aan kan irriteren! :zapped:
En de volgende keer staan ze in hun uppie en dan zijn ze schijtbenauwd. In groepsverband durven ze van alles maar alleen, ho maar..
Heel ververlend inderdaad verder. Gewoon je zooi opruimen.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

jeroen wo2 schreef:Misschien ken je het wel, van die mannetjes van 15 / 16 jaar die zomaar hun zooi op straat gooien voor je deur.
Dan bedoel ik Afval.
Ik woon zelf naast een Middelbare school, dan zit ik lekker in het zonnetje in de ochtend als hun pauze hebben en dan droppen ze zo hun lege pakjes peuken, drinken, boterhamzakjes, zakken chips etc voor je deur neer en gaan terug naar school.
Toevallig was ik vandaag met een vriend van me daar, en zijn we er even op afgestapt.
En het verbaasde me gewoon hoe 12 man van 15 a 16 brutaal zijn..
Uiteindelijk hebben we ze wel hun rommel oplaten ruimen maar slaat totaal nergens op, er staat 3 meter van je een vuilnisbak en toch op de grond pleuren.
Dat zijn toch dingen waar ik mij flink aan kan irriteren! :zapped:

J, was jij ook niet zo?:P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Charly1975 »

Je wacht zelf ook wel tot je samen met een vriend erop af kan stappen :wink:

(geeft niets...mijn moeder is een katoenplant dus ik ben ook een enorm watje)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door JimK »

jeroen wo2 schreef:Misschien ken je het wel, van die mannetjes van 15 / 16 jaar die zomaar hun zooi op straat gooien voor je deur.
Dan bedoel ik Afval.
Ik woon zelf naast een Middelbare school, dan zit ik lekker in het zonnetje in de ochtend als hun pauze hebben en dan droppen ze zo hun lege pakjes peuken, drinken, boterhamzakjes, zakken chips etc voor je deur neer en gaan terug naar school.
Toevallig was ik vandaag met een vriend van me daar, en zijn we er even op afgestapt.
En het verbaasde me gewoon hoe 12 man van 15 a 16 brutaal zijn..
Uiteindelijk hebben we ze wel hun rommel oplaten ruimen maar slaat totaal nergens op, er staat 3 meter van je een vuilnisbak en toch op de grond pleuren.
Dat zijn toch dingen waar ik mij flink aan kan irriteren! :zapped:
Aan die kant van het land zijn ze ook een stuk brutaler. Hier heb je ze nog snel tam hoor :mrgreen:
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Onbewust a-sociaal

Bericht door asjemenou »

De reactie van Jeroen WO2 doet mij denken aan een soortgelijke situatie bij mij voor de deur. Een hondenbezitter bij mij in de buurt was te beroerd om een paar honderd meter verder te lopen naar een hondenuitlaatveldje. Het is immers makkelijker om je hond even snel z'n behoefte te laten doen in een dichtbij gelegen speeltuintje. Bij voorkeur 's avonds laat zodat niemand je ziet. Het resultaat daarvan was dat het door kinderen overdag druk bezochte speeltuintje regelmatig werd bevuild door een flinke hondendrol. Soms lag er ook wel eens zo'n bruine jongen pal bij mij voor de deur. Met alle ellende van dien. Je probeert het in de gaten te houden of wie dat doet maar de hondenbezitter in kwestie betrap je natuurlijk nooit op heterdaad. Dan maar een mededeling achterlaten voor de viespeuk.

Afbeelding

Mijn buren konden overigens wel om mijn mededeling lachen. De hondendrollen waren hen immers ook niet ontgaan. Inmiddels is het keutel leggen bij mij voor de deur wel gestopt. De viespeuk heeft blijkbaar mijn boodschap wel begrepen.
Laatst gewijzigd door asjemenou op 02 jul 2009, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gesloten