Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

Na een gezellig dagje zoeken met Telemark lust ik opeens geen augurken meer, raar maar waar :P

Over 15/16 jarige gesproken ik fiets net van bus station naar huis (pakweg 7km) kom ik oude school genoten tegen straalbezopen kunnen nog niet rechtuit fietsen (schelden een oudere vrouw uit en rijden die zowat van haar fiets) en als ik er vervolgens wat van zeg krijg ik weer van alles naar me kop gegooid, en dat moet dan nog naar een schoolfeest denk (meer hoop) niet dat ze binnen komen...

Ow en een tip: bandenplak set + pomp is altijd handig als je (correctie) 17km moet fietsen met een lekke achterband...

Oke aangepast sorry.
Laatst gewijzigd door coco op 02 jul 2009, 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

coco schreef:Na een gezellig dagje zoeken met Telemark lust ik opeens geen augurken meer, raar maar waar :P

Over 15/16 jarige gesproken ik fiets net van bus station naar huis (pakweg 7km) kom ik oude school genoten tegen straalbezopen kunnen nog niet rechtuit fietsen en als ik er vervolgens wat van zeg krijg ik weer van alles naar me kop gegooid, en dat moet dan nog naar een schoolfeest denk (meer hoop) niet dat ze binnen komen...

Ow en een tip: bandenplak set + pomp is altijd handig als je 12km moet fietsen met een lekke achterband...

Waarom zou je er wat van zeggen? wat boeid het? Laat ze lekker wankelen zou ik zeggen zolang ze je niks doen is het toch geen probleem, ik fiets op sommige moment ook niet altijd even recht maar ben anderen niet tot last en voordrinken is nu ook zo bijzonder niet meer, zeker niet bij schoolfeesten waar het vaak alcohol vrij is.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door coco »

Aangepast
Laatst gewijzigd door coco op 02 jul 2009, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

coco schreef:
sobel schreef:
coco schreef:Na een gezellig dagje zoeken met Telemark lust ik opeens geen augurken meer, raar maar waar :P

Over 15/16 jarige gesproken ik fiets net van bus station naar huis (pakweg 7km) kom ik oude school genoten tegen straalbezopen kunnen nog niet rechtuit fietsen en als ik er vervolgens wat van zeg krijg ik weer van alles naar me kop gegooid, en dat moet dan nog naar een schoolfeest denk (meer hoop) niet dat ze binnen komen...

Ow en een tip: bandenplak set + pomp is altijd handig als je 12km moet fietsen met een lekke achterband...

Waarom zou je er wat van zeggen? wat boeid het? Laat ze lekker wankelen zou ik zeggen zolang ze je niks doen is het toch geen probleem, ik fiets op sommige moment ook niet altijd even recht maar ben anderen niet tot last en voordrinken is nu ook zo bijzonder niet meer, zeker niet bij schoolfeesten waar het vaak alcohol vrij is.
Kijk als je anderen niet tot last bent oke, maar als je een oudere vrouw uitscheld, die bijna van der fietst rijdt en vervolgens zeg ik er wat van is het toch niet geheel gezond dat ik van alles naar men hoofd krijg.

Tja lekker duidelijk ben je dan ook, zet dat dan meteen in je post neer dan is het wat logischer...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Als ik merk als er bij mij in me straat een oude vrouw word afgebekt door van dat soort mannetjes, dan ken ik geen genade hoor.
Je moet gewoon respect hebben voor ouderen, zo simpel is het.
Never Back Down
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

jeroen wo2 schreef:Als ik merk als er bij mij in me straat een oude vrouw word afgebekt door van dat soort mannetjes, dan ken ik geen genade hoor.
Je moet gewoon respect hebben voor ouderen, zo simpel is het.

Ja idd je moet respect tonen voor ouderen zij hebben veel meer levens ervaring en zijn een stuk wijzer.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

ijstheepak schreef:
jeroen wo2 schreef:Als ik merk als er bij mij in me straat een oude vrouw word afgebekt door van dat soort mannetjes, dan ken ik geen genade hoor.
Je moet gewoon respect hebben voor ouderen, zo simpel is het.

Ja idd je moet respect tonen voor ouderen zij hebben veel meer levens ervaring en zijn een stuk wijzer.
Mvg Jordi.

Je moet inderdaad respect hebben voor ouderen maar het dikgedrukte in je post is lang niet altijd waar...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Ja Sobel, dat doet me denken aan een verhaal dat jij me vertelde over een Ijzeren Kruis waarmee jij in dordt naar het 40-45 musem ging. :bonk: :mrgreen:
Never Back Down
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Hahahahhaaahhaha, dat was idd een lomp gedoe iid :P jammergenoeg liep de enige met kennis toen stage
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Scherpschutter
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:28

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Scherpschutter »

Brüno was lachen :lol:
'Give us the tools and we'll finish the job'
Helmbrug
Lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:55

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Helmbrug »

hoe ging dat verhaal dan van dordt 40-45 museum,

ik was er ook een keer geweest, die oudere bleven maar praten! maar toen had ik niemand gezien die stage liep
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Sjoerd »

Na vijftig pagina'sis het wel weer eens tijd voor een volgend deel. Hier gaan we verder.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten